siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja choesos »

joo tää asia ei tänne kuulu tänne mut että kun ois tarkoitus käydä hakee koneen luovuttaja auto 130kilsan pääst niin että pitääks olla se auto omissa nimis että saan siirtokilvet?? kiire ois sillä tiedol
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mä hain yhen auton, kilvetön, leimaton, 400 kilsan päästä (Kuopio), rungonnumero piti tietää, reitti ja mun nimi, myyjän nimee en muista, kaupat tehtiin vasta siellä ja siirtokilpitarrat hain täältä etukäteen. (Pakkasta oli -25, ilta pimeni, jarrut puolsi, renkaat(nastat nypitty) oli sileet ja bensatankki vuosi..., se oli extremeä.. :D )
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja choesos »

tursas kirjoitti:Mä hain yhen auton, kilvetön, leimaton, 400 kilsan päästä (Kuopio), rungonnumero piti tietää, reitti ja mun nimi, myyjän nimee en muista, kaupat tehtiin vasta siellä ja siirtokilpitarrat hain täältä etukäteen. (Pakkasta oli -25, ilta pimeni, jarrut puolsi, renkaat(nastat nypitty) oli sileet ja bensatankki vuosi..., se oli extremeä.. :D )
joo no hyvä tietää että ei tarvia olla omissa nimissä se auto pitää sit huomenna mennä konttorille ja hakea ne kilvet saapi ajettua auton kotia ja pääsee asentaa konetta omaan siit :) kyllähän se on aika mukava ajaa autolla jos sliksit renkaat ja jarrut puoltanut xD


ps:kiitoksia tiedosta :)
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja tursas »

Eipä kesta, onkos sulla se rungon numero, sorry että kysyn, missä on loputtomasti kirjaimia ja numeroita sikin sokin ?
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja choesos »

tursas kirjoitti:Eipä kesta, onkos sulla se rungon numero, sorry että kysyn, missä on loputtomasti kirjaimia ja numeroita sikin sokin ?
ei se mitään. ei ole viel sen ukon pitäs laittaa iltasilla se runko numero mulle ja rekisteri tunnus sehän on toi valmiste numero se runkonumero?
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja tursas »

rungon numeroa ne kysyy WFONXXGBBNJK733420, mulla tommonen, löytyy rekisteriotteesta.. :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Avatar
PeltiHeikki
Viestit: 71
Liittynyt: 17 Loka 2008 20:27
Paikkakunta: Simpele

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja PeltiHeikki »

Nykysen rojektin kävin hakemassa hätäsen aikataulun takia oman käyttösierran kilvillä :mrgreen: . Ei saanu siihen hätään siirtokilpiä. Vähän kusiset paikat saattaa tietysti olla jos ajaa kolarin tai muuten törttöilee...
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja choesos »

PeltiHeikki kirjoitti:Nykysen rojektin kävin hakemassa hätäsen aikataulun takia oman käyttösierran kilvillä :mrgreen: . Ei saanu siihen hätään siirtokilpiä. Vähän kusiset paikat saattaa tietysti olla jos ajaa kolarin tai muuten törttöilee...
aika riskillä oot ajanut joskus poliisit saattaa katsoa rekisteri tunnluksen vastaan tullessa että onko vakuutuksis ja onko katastettu nehän näkee sielt sen auton värinkin :)
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Re: siirtokilvet jos auto ei ole omissa nimis?? kiire tietää

Viesti Kirjoittaja choesos »

tursas kirjoitti:rungon numeroa ne kysyy WFONXXGBBNJK733420, mulla tommonen, löytyy rekisteriotteesta.. :D
joo niin huomasin kun löysin sisältä jonkun vanhan rekisteri otteen sisältä ootella siltä ukolta sitä runko numeroa :)
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
Vastaa Viestiin