Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eihän siinä taida olla ollenkaan pakkilukkoa. Ja muutenkinhan ykkönen on täysin vastakkaisessa nurkassa mitä pakki. (oikealla alhaalla) Ei kai siinä kovin suurta mahdollisuutta ole että pakki menisi vahingossa päälle? Vai onko sinulla Sierran sellainen malli jossa pakkilukko on painamalla keppiä ja ykkösen vasemmalla puolella?
kyllä tuossa on pakki ykkösen vieres ja tuollaista painosysteemiä mäki aattelin mutta ku ei ole... oisko joku muovionale tai jousi antautunu mahrottomien voimien eressä
1.6 CVH ja nelivaihteinen aski
Ja mitä tuo puhe sierrasta, täähä on orioni... vetääki erestä eikä takaa
Pitäisi tosiaan olla painettava keppi. Ja -88 1.6:ssa pitäisi itseasiassa muutenkin olla 5-lovinen loota, eli onko vaihdettaessa sössitty jotain vai vanhuuttaan hajonnut
nestori kirjoitti:Pitäisi tosiaan olla painettava keppi. Ja -88 1.6:ssa pitäisi itseasiassa muutenkin olla 5-lovinen loota, eli onko vaihdettaessa sössitty jotain vai vanhuuttaan hajonnut
aivan niinku sieltä kepin juuressa olevan pallukan alta ois jousi tms. pois, miten sinne pääsee tutkimaan??
5 vaihteinen?? ei tuos kyllä oo kuin 4 niin loorassa kuin nupin kaaviossakin. tarkotat kuitenki eteenpäi vaihteita? tässä siis 4+1
Joo siis tosiaan meinasin että viisi eteen, yksi taakse Mutta jos on 1.3 niin sitten on varmaan ihan alkup. 4+1 loota paikallaan.
Muistelen että auton alapuolelta pitäisi löytyä sellainen musta möykky minkä sisään vaihdekeppi menee, sieltä voisi löytyä myös ko. jousi. Joku asiasta tietävämpi toivottavasti neuvoo lisää, koska en ole itse ikinä tuota keppiä purkanut.