Orion 1.4 vm.87 pätkii

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
stebi90

Orion 1.4 vm.87 pätkii

Viesti Kirjoittaja stebi90 »

vaihdoin ilmansuodattimen bensansuodattimen ja tulpat mutta pätkiminen ei loppunut. ilmansuodattimen kotelosta lähtee kaksi pientä putkea niin tuleeko pieni putki siitä johonkinpäin kaasariin kiinni ? kun toinen menee ilmanoton puolelle siihen mötikkään joka säätää sen et milloin se ottaa pakosarjanpuolelta lämmintä ilmaa. onko muita ideoita mistä lähden etsimään pätkimisen syytä kun se pieni putki? myöskään kone ei käy joutokäyntiä ollenkaan.
Ford Orion 1.4 vm.87 kaasari weber
tursas

Re: Orion 1.4 vm.87 pätkii

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mulla se menee sinne kaasarin juureen/alareunaan, oisko sama kohde Orionissa, ei ehkä löydy heti jos kone on toisinpäin, eli eti semmosta pientä kuparista mehupillin päätä kone käynnissä...
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
stebi90

tursas kirjoitti:Mulla se menee sinne kaasarin juureen/alareunaan, oisko sama kohde Orionissa, ei ehkä löydy heti jos kone on toisinpäin, eli eti semmosta pientä kuparista mehupillin päätä kone käynnissä...
ei pysy tyhjäkäynnillä on todella vaikea ettiä... eli kaasarin juuressa pieni kupariputki.. onko tietoa imeekö se ilmaa siitä? että tunteeko imun sormeen ?
tursas

Viesti Kirjoittaja tursas »

stebi90 kirjoitti: ei pysy tyhjäkäynnillä on todella vaikea ettiä... eli kaasarin juuressa pieni kupariputki.. onko tietoa imeekö se ilmaa siitä? että tunteeko imun sormeen ?
Kyllä sen tuntee/imee ja se voi olla tukittu sulla jollain letkuruuvivirityksellä. Oiskohan sulla sama Weber, ku mulla, niin se putken pää on samalla puolella kaasaria ku tyhjäkäynnin säätöruuvi, siitä vähän vasemmalle alaviistoon.
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
stebi90

tursas kirjoitti: Kyllä sen tuntee/imee ja se voi olla tukittu sulla jollain letkuruuvivirityksellä. Oiskohan sulla sama Weber, ku mulla, niin se putken pää on samalla puolella kaasaria ku tyhjäkäynnin säätöruuvi, siitä vähän vasemmalle alaviistoon.
täytyy käydä tutkaileen et löytyykö sieltä semmonen viritelmä :D
1156

Viesti Kirjoittaja 1156 »

Ittellä oli joskus tuollanen 91 1.4 orion. Oli ihan samanlaista pätkimistä ensin kannattaa tarkistaa alipaine letkut siitä. Jos vikaa niistä ei löydy kannattaa tarkistaa tulpan johdot ittellä oli se vikana että tulpan johto oli murtunu ja löi sieltä läpi.
Vastaa Viestiin