Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joo kokeilin irroittaa varakoneest kantta siin on ne pe******* tähtipään pultit niin se rispaantu niin paljon että ei halua enää irrota kertokee miten sen sais irti siit??
Vastakierretapilla taikka sitten hitsaat sen pultin päähän toisen pultin ja aukaset sillä. Hitsattaessa pitää sitte olla hyvää saumaa muuten ei irtoa. Näillä kahella tekniikalla on lähteny vauhtipyörät ja sierran perän kopan pultit auki.
Foorrtti kirjoitti:Vastakierretapilla taikka sitten hitsaat sen pultin päähän toisen pultin ja aukaset sillä. Hitsattaessa pitää sitte olla hyvää saumaa muuten ei irtoa. Näillä kahella tekniikalla on lähteny vauhtipyörät ja sierran perän kopan pultit auki.
pitää kokeilla siin on vain se huono puoli että ei ole kun 5x5 alue kun on siin kannen sisäs se on siinäkin viisas insinööri ollut xD
Kaikista paras (imo) on vetää tulppahitsillä soppeli mutteri paskoontuneen pultin päähän, eli mutteri asetellaan siihen pultin päähän ja sitten se reikä täyteen tavaraa ja kunnolla virtaa, magilla tai puikolla. Pultti kuumenee samalla, joten jumiutuneet ja poikki menneet pultit lähtee ihan kivasti.. Syvältä kaivamiseen taitaa ainoa keino olla se vastakierretappi/pora+uus jenka.
Venttiilinhiontatahna ruuvarin päässä tuo myös kummasti lisää pitoa. Tai vanha kunnon venäläänen, eli taltta ja vasara. Taikka sitten poraten niin kuin Aksu tuossa ylhäällä mainitsikin.
Eikös dohcis ollu muovinen venakoppa? Arvaako sitä mennä hitsaamaan...
emax kirjoitti:Venttiilinhiontatahna ruuvarin päässä tuo myös kummasti lisää pitoa. Tai vanha kunnon venäläänen, eli taltta ja vasara. Taikka sitten poraten niin kuin Aksu tuossa ylhäällä mainitsikin.
Eikös dohcis ollu muovinen venakoppa? Arvaako sitä mennä hitsaamaan...
on se vaan tarkoitan nyt että sitä joka pitää sen kannen siin lohkossa kiini sitä pitkää potää ehtiä niin iso poran tehä että sais sen porattua pois