Hyvä tuo on ajella... eritoten maantiellä. Yllättävän pirteältä tuntuu 1.6 kone, tosin miun kaikki edelliset on olleet kaasarikoneita ja tää on normiruisku. Tätä jos mie jaksan pitää pari vuotta niin sen jälkeen olisi aika ihka uudelle. Kyseeseen voisi tulla farkkumondeo tai pökötin tilava farkkumalli, oliko se nyt 509 vai mikä hitto lie. Kuljetuskapasiteetti on seuraavan auton kanssa "se juttu" eli mikään Nissan Pashkai ei tule kyseeseen. Jos tässä ollaan about 23 vuotta nyt ajettu vanhoilla pazkoilla, niin kyllä se jo perkele alkaa parin vuoden päästä olla aika kokea millaista on omistaa ihan uusi auto . Ensin maksetaan vain "alta pois" tuo eukon kauppakassi (Micra -09). On muuten vanha Primera kuitenkin maantiellä huomattavasti "ajettavampi" kuin Micra vaikka uusi onkin.
Kyllä tuossakin on sellaisia pikku kohtia mitä tarkemmin tutkimalla voi hyvinkin päästä vielä hitsaushommiin. Todennäköisesti en kuitenkaan ala laittelemaan sen kummemmin vaan pidän ihan peruskäyttiksenä, koska uusi jo siintää mielessä
Hitsaushommaa
Re: Hitsaushommaa
Auto vaihtu, mutta ruoste pysyy
Re: Hitsaushommaa
^Näinhän se on....
Tietääkö kukaan yhtään -90-luvun alkupuolen autoa joka olisi ruosteeton? Siis ihan sellainen peruskulkupeli, huipputuunattuja ei nyt lasketa .
Mie rohkenisin väittää että sellaista ei Suomen teillä ajele yhtään
Tietääkö kukaan yhtään -90-luvun alkupuolen autoa joka olisi ruosteeton? Siis ihan sellainen peruskulkupeli, huipputuunattuja ei nyt lasketa .
Mie rohkenisin väittää että sellaista ei Suomen teillä ajele yhtään
Re: Hitsaushommaa
Juu, ja se mitä teini-ikäiset muksut ei välttämättä tajua, niin huipputuunatut kuitupulkat ne vasta ruosteisia ovatHeinämies kirjoitti:Tietääkö kukaan yhtään -90-luvun alkupuolen autoa joka olisi ruosteeton? Siis ihan sellainen peruskulkupeli, huipputuunattuja ei nyt lasketa .
Ihan näin OT:na.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
- Viestit: 184
- Liittynyt: 15 Heinä 2010 20:57
Re: Hitsaushommaa
vai kitti ensin pellille ja sitten sinkkimaali. no jos sinkkimaali on siveltävä eikö se pidä kittiä kuten peltikin?
no joka tapauksessa suositelkaa nyt jotain siveltävää sinkkimaalia ja sitten sitä täytekittiä.
no joka tapauksessa suositelkaa nyt jotain siveltävää sinkkimaalia ja sitten sitä täytekittiä.
Re: Hitsaushommaa
Kitti suoraan hiotulle pellille ja siihen päälle maston ruosteenestopohjamaali tms. jne...
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon