Onko mun autossa tulppia?
Onko mun autossa tulppia?
Tämä kysymys kuulostaa omasta(kin) mielestä aika tyhmältä, mutta koskapa asia tuli keskustelussa esille juhannuksen aikana, niin pakko kysyä: Onko autossani (Mondeo -03 1.8 SCi) perinteiset tulpat vai onko siinä jokin erilainen systeemi? Eräs nimittäin mainitsi, että uusissa autoissa ei ois enää perinteisiä tulppia vaan jokin erilainen systeemi. Minä taas en ole kuullutkaan tuollaisesta erilaisesta systeemistä, eikä keskustelukumppanikaan oikeen sitä osannut tarkemmin selittää. Eli kehtaanko nyt pyytää korjaamoa vaihtamaan autooni tulpat vai paljastanko siinä (viimeisenkin) tietätämttömyyteni autoista?

Re: Onko mun autossa tulppia?
Kyllä ne tulpat sieltä löytyy, heh kaiffari varmaan ollu juhannustunnelmis..
Tulpat löytyi wetterin varaosalistoiltakin. "Vain" 25,30€/ kpl eli sataseen varmaan sais tingattua sarjan. KIROSANA, 100€ tulpista!!
Tulpanjohtojakin kyselin, mutta sellaisia autossani kuulemma ei ole, joten paljastin kuitenkin tietämättömyyteni
Tulpanjohtojakin kyselin, mutta sellaisia autossani kuulemma ei ole, joten paljastin kuitenkin tietämättömyyteni

Motonetti tarjoaa tommosta:
BOSCH HGR7HQPE0 1,8SCi-96kW 11.50 €/Kpl
Liekö sitten sopiva, varastosaldo tosin Oulussa nolla, eiköhän ne tilaa.
BOSCH HGR7HQPE0 1,8SCi-96kW 11.50 €/Kpl
Liekö sitten sopiva, varastosaldo tosin Oulussa nolla, eiköhän ne tilaa.
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
No eipä niitä sitten tarvi vaihtaakaan kymppitonnin välein niinkun ennenvanhaan, et ei ne ajan mittaan sen kalliimmaksi tuu kuin neljän euron tulpatkaan.JarkkoK kirjoitti:Tulpat löytyi wetterin varaosalistoiltakin. "Vain" 25,30€/ kpl eli sataseen varmaan sais tingattua sarjan. KIROSANA, 100€ tulpista!!
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Tulpat kannattaa tilata UK:sta esim. ebayn kautta. Sieltä ne voi saada n. 30€ koko setti yhteensä toimitettuna, ks. esim. viewtopic.php?f=3&t=24736JarkkoK kirjoitti:"Vain" 25,30€/ kpl eli sataseen varmaan sais tingattua sarjan. KIROSANA, 100€ tulpista!!
Tulpat on nyt vaihdettu ja maksimihinta maksettu. Edelliset näytti olevan Boschia...