Laitoin eteen uudet kaasuiskarit ja nuo jouset, joiden piti laskea kotteroa 40mm. Alusta kyllä näyttää vain korottuneen tuon jousimuutoksen myötä. Mitä helv?

Koettakaahan joku viisas keksiä tähän jotain, meinaa levitä kuuppa.
Noh, ei nyt sentään. Tietysti riippuu siitäkin paljonko tienaa.. Madallusjouset kuluineen maksoivat 84,90 ja iskarit löytyi omasta takaa, tuolla rahallahan ei pääse käsiksi edes yhteen säädettävään iskaritolppaanMaksoit kultaa ja hunajaa noista heepeleistä...ebaystä olisit saanu melkein samaan rahaan korkeus/jäykkyys säädettävän alustan. Nyt ehkä jo alkaa vitu ttaa???
Tässä on ilmeisesti sitten poikkeus.. Juuri päinvastoin kuten aloin jo aiemmin miettimäänkin, eli lyhemmät jouset kuuluivat taakse, ja pidemmät taas eteen. Pidemmät antavat enemmän periksi, ja nuo lyhemmät ovat taas jäykemmät.Eteen jäykemmät tottakai, kai niin riu'uissa lukee jotain textiä mistä ne erottaa? Jos ei ni vertaa vanhoihin(pituus ilman kuormaa). Ja kyl jos takajouset olis eessä ni keula olis hemmetisti matalemmalla koska etumoottorisissa kipoissa on käytetty YLEENSÄ jäykempiä jousia edessä.
Heh, Taitaa olla lehtijouset niissä vankkureissa, toki mielenkiintoinen näkemys asiasta. No joo, tuota en allekirjoita, kaikki on taas ihan siitä kiinni mitä hakee.Ylipäätään madallusjouset voi tunkee niihin vankkureihin joilla kuskataan häissä sitä kunkkuparia, muuhun kun ei yleismalliset jouset(jotka sopii joka mallin eri mottikokoihin) käy. Täyttä kiinan shaissee kaikki.
Juu näinhän se on.. En alkanu laikkaamaan koska aika halpoja on jouset tuohon, ja uudet on kuitenkin jäykemmät ja mielestäni progressiiviset on paremmat kun vakiot. 8)uus iskari nostaa myös auton korkeutta paskaan verrattuna. mikset anna sille pläkkändekkeriä, kun se mk4 eskortissa on vielä laillistakin.