Lasien tummentaminen

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Lasien tummentaminen

Viesti Kirjoittaja choesos »

joo olis tarkoitus tummentaa ford sierrasta taka lasi (se iso) miten sen sais helpoiten että ei jäis pahoja ilma kuplia.

kiitoksia etukäteen vastauksista.
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
tursas
Viestit: 4112
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lasien tummentaminen

Viesti Kirjoittaja tursas »

Mikä korimalli ? Mulla on farkussa vedetty sinne semmonen musta teippi kuplineen ja haittaa näkyvyyttä taakse, pikkasen vtuttaa, kun sitä ei voi kuplineen repiä veke, tulee takaikkunan lämpövastukset samalla mukana... :roll:
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Avatar
Tekno
Viestit: 929
Liittynyt: 18 Touko 2008 08:30

Re: Lasien tummentaminen

Viesti Kirjoittaja Tekno »

sierrasta en mitään tiedä mutta yleinen kikka on tehdä useammasta palasesta ja jättää saumakohdat lämmitysvastusten kohdille, niin eivät erotu.

Ja laatukalvoa, niin muotoutuu lämmitettäessä. 3M, Llumar jne
Wanhat Audit 8-)
Tekno / Tenho Ruohoranta
choesos
Viestit: 358
Liittynyt: 21 Touko 2010 18:03
Paikkakunta: salahmi

Re: Lasien tummentaminen

Viesti Kirjoittaja choesos »

joo auto on sedan mallin sierra pitää kokeilla jos ei onnistu niin jonnekkin ammattilaiselle viedä,. paljonkohan se maksaa jos ne tummentaa??
sierra 90 4x4 tuleva käyttis
Otra
Viestit: 14
Liittynyt: 08 Tammi 2008 22:10

Re: Lasien tummentaminen

Viesti Kirjoittaja Otra »

Revi ne sit heti pois jos ei onnistu, ettei vaan pääse kuivumaan kiinni. On aika ikävä alkaa raapimaan niin ettei lämmitykset hajoa :?
Avatar
Volmari
Moderaattori
Viestit: 837
Liittynyt: 05 Helmi 2005 15:48
Paikkakunta: Turku

Re: Lasien tummentaminen

Viesti Kirjoittaja Volmari »

Tosiaan olen itse tehnyt takalasit kolmestakin palasta. lämpövastusten kohdalle vain saumat. varmistelin leikkauksen suoruuden teippaamalla ensin kapeaa muoviteippiä sauman kohdalle jonka reunaa vasten leikkelin itse palasen, siten että menee kalvo aavistuksen toisen kalvon päälle.
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Vastaa Viestiin