Tietääkö kukaan onko 2,0 16V:ssä ja 2,3:ssa sama kytkinpaketti?
Alkaa olla aika vaihtaa kytkin omaan autoon ja ensitiedustelujen jälkeen valittelivat Fordilla että on hyvin hyvin huono saatavuus 2,3:n kytkimelle ja hinnaksi paketille sanottiin 700e. Käsittämätöntä. Viisi vuotta sitten vaihdatettuna Fordin merkkihuollossa tuli hinnaksi osineen päivineen tasan 500e.
En oikein jaksa uskoa, että saatavuus olisi todellakin niin huono mitä tuosta hinnasta voisi päätellä.
Kytkin uusiksi - Scorpio 2,3 DOHC
Re: Kytkin uusiksi - Scorpio 2,3 DOHC
Kjääh, painelaakerihan on osa työsylinteriä ja se selittää hinnan.
Kysymys kuitenkin pitää edelleen - onko 16-venttiilisissä mulkosilmissä samat kytkimet?
Kysymys kuitenkin pitää edelleen - onko 16-venttiilisissä mulkosilmissä samat kytkimet?
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Kytkin uusiksi - Scorpio 2,3 DOHC
Eipä taida olla, 2.3:ssa on kaksoismassavauhtipyörä, mitä mun tietääkseni 2,0-16v:ssä ei ole.
Enkä ihmettele huonoa saatavuutta, taisi ainoastaan murto-osa olla manuaalilaatikolla, esim. englannissa eivät oo oikein kuulleetkaan manuaalista tommosen perässä.
Enkä ihmettele huonoa saatavuutta, taisi ainoastaan murto-osa olla manuaalilaatikolla, esim. englannissa eivät oo oikein kuulleetkaan manuaalista tommosen perässä.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: Kytkin uusiksi - Scorpio 2,3 DOHC
Kiitoksia! Tuo kuulostaa niin tutulta, että olet varmasti oikeassa.
Kyllä niitä kytkinpaketteja näyttää kuitenkin löytyvän, ongelmallisempi olisi työsylinteri & painelaakeri, mutten usko niille olevan nyt tarvettakaan.
Kyllä niitä kytkinpaketteja näyttää kuitenkin löytyvän, ongelmallisempi olisi työsylinteri & painelaakeri, mutten usko niille olevan nyt tarvettakaan.