Turbo sierra onkelmia
Turbo sierra onkelmia
Oliskohan kenelläkään kokemuksia männistä, veiveistä,laakereista mitkä kannattaisi laittaa, mistä saisi edullisesti kestävämpää kalikkaa... meni ajojen jälkeen kone purkuun ja porattavaksi kohan osat selviää ko siniset pölähti...kone purettuna ja vikakin selvä 1:n männästä paistaa päivä läpi. Kakkosen männässäkin havaittavissa pieniä sulamisia. nyt sitte sierra pukilla ja kaikki vaihtoon
Re: Turbo sierra onkelmia
Teho tavoite auttaa paljon osien valintaan.
Mutta esim se cossun mäntä/veivi yhdistelmä on kelpo pitemmälle viritettyynkin laitteeseen.
Laakerit löytyy esim. rallyracesta vakiota paremmat muttei cossun hintaisena kuitenkaan.
Uudetkin sulaa kyllä jos ei ole soppapuoli kunnossa.
Yleensä vakiomännistä repeää rengasväli enemmän viritetyissä,sulaa sitten laihalla seoksella.
Mutta esim se cossun mäntä/veivi yhdistelmä on kelpo pitemmälle viritettyynkin laitteeseen.
Laakerit löytyy esim. rallyracesta vakiota paremmat muttei cossun hintaisena kuitenkaan.
Olikos seokset kunnossa kun kerran mäntä suli ?LoFric kirjoitti:kone purettuna ja vikakin selvä 1:n männästä paistaa päivä läpi. Kakkosen männässäkin havaittavissa pieniä sulamisia. nyt sitte sierra pukilla ja kaikki vaihtoon
Uudetkin sulaa kyllä jos ei ole soppapuoli kunnossa.
Yleensä vakiomännistä repeää rengasväli enemmän viritetyissä,sulaa sitten laihalla seoksella.
gti golo palloilija
Re: Turbo sierra onkelmia
seokset tarkistettiin ja säädettiin ennen lähtöä kentälle, mut joku aikaisempi omistaja oli aikanaan tehnyt patenttia patentin perään ja sen jälkeen vetänyt paineen säätimeltä paluu kierron kaasuttimelle. ilman muutoksia niihin. Oli kuulemma ajettu pari vuotta kun edellinen omistaja ei jaksanut keskittyä siihen mistä Fuel cutit johtuu, kun normaali ajossa oli toiminut hyvin