Jollakulla tieto männänrenkaista???!
Jollakulla tieto männänrenkaista???!
Olen hoonauttamassa konetta ja aattelin heittää sisään samalla uudet männän renkaat? onko hyötyä? tuleeko "tiiviimpi" vai vaan turhaa kuluja?
Osaamattomat valittaa
tietenki hyötyä. kulunut sylinteri hoonataan niin se suurenee vähän mutta aika äärettömän vähän jos kasataan vanhoilla renkailla niin välykset aika suuret. eli itsellä ainakin kun on hoonattu sylinteri uudet renkaat aina muuten hoonauksen hyöty jää pois. no tämä vaan mun mielipide joka on aika sekava.
Koneella ajettu joku 270tkm, varmasti väljistynyt. vai?
Ja kokeena on menossa laittaa virikansi, jolla on T O D E L L A paljon puristuksia tiedossa... lähemmäs 13-14puristus suhteeksi minun ymmärtääkseni.
Siis mietin että kaiketi hoonaus olisi kohillaan niin ei paineet karkaisi alakautta mútta mietin olisiko se sittenkin hyvä että jostain vähän vuotaisi....
Ja semmoista että kai noilla puristuksilla vielä 98lla onnistuu?
Ja kokeena on menossa laittaa virikansi, jolla on T O D E L L A paljon puristuksia tiedossa... lähemmäs 13-14puristus suhteeksi minun ymmärtääkseni.
Siis mietin että kaiketi hoonaus olisi kohillaan niin ei paineet karkaisi alakautta mútta mietin olisiko se sittenkin hyvä että jostain vähän vuotaisi....

Ja semmoista että kai noilla puristuksilla vielä 98lla onnistuu?
Osaamattomat valittaa