Paha sanoa, kun ei tiedä auton historiaa et mitä on joskus lähiaikoina tehty, mut yritetään. Aikaisemmin tulikin ihan asiallinen lista, mutta lisäisin siihen muutaman jutun vielä, tärkeysjärjestyksessä:
1) Päästöt, käy jollain pikkukorjaamolla tai vastaavalla hakemassa päästölappu. Säätävät tarvittaessa arvot kohdalleen muutamalla kympillä. Tee tämä etukäteen, niin ei sitten tartte mennä katsastuksen jälkeen.
2) Puslat ja pallonivelet, varsinkin etutukivarren kumipuslat menee salakavalasti. Samalla kun otat renkaat irti ja katsot puslat, niin tarkista samalla alapallo ja raidetangon pää, ettei ole väljää.
3) Polttoainetankki vuotaa ruosteen takia.
4) Takakontin lattian sivujen ruosteet. Jos ei ole aikaisemmin tehty, niin melko varmasti paistaa päivä, kun vähän avaat sivuverhousta tai koitat alakautta. Sisäverhous ja puskuri peittävät nämä yleensä, mutta konttorin nosturilta on noihin suora näköyhteys, jos tietää mitä hakea.
Sitten on vielä joukko pienempiä harmeja: pakoputki, kaikki valot, tuulilasi jne.
Onhan noita - foordi pysyy tyytyväisenä, kun sitä fiksaa joka päivä.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)