Nää k-jet kutoset on hienoja vehkeitä.
Tarkista sen polttoaineen paineen lisäksi sen virtaus. Jostain löydät varmaan polttoaineen takaisinvirtauksen vertailuarvon jotta voit mitata polttoaineen paluuletkusta pumpun tuoton.
Toinen tutkittava paikka on ne suuttimet ja niiden tuotto. Tähän et välttämättä tartte mittausarvoja, mutta nekin on jossain olemassa. Tärkeintä on kuitenkin, että suuttimet ruiskivat yhtä paljon riippumatta siitä missä asennossa ilmalautanen on. Polttoaineen määrän voi sotkea myös se kylmäkäyntisuutin - jos on esim koko ajan auki - vika voi olla lohkon lämpötila-anturissa.
Sitten on se seosruuvi, ilmavuodot, tulpanjohdot ja tulpat jne. Ihan rutiinihommana kannattaa säätää noi venttiilien välykset ihan ensimmäisenä.
Tuolla
ffp:n puolella on asiallinen vikalista k-jettiin. Kannattaa lukaista ja sen mukaan debugata systeemiä.
Mulla ei valitettavasti ole tallella noita ohjearvoja polttoaineen virtaukselle. Jostain netistä niitä olen lukenut, mutten ole itse tarvinnut enkä siksi pistänyt muistiinkaan.
