Mitkä iskarit Pumaan

Renkaat, vanteet, jouset, iskarit, jarrut, madallus, jne.
top1
Viestit: 6
Liittynyt: 18 Maalis 2009 21:41

Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja top1 »

1998 Pumassa on varmaan samat iskarit jonkun muun Fordin kanssa, mutta minkä? Samanikäisen Fiestan? Pitäisi iskarit vaihtaa mutta tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa löytää järkevän hintaiset iskarit pumaan, uskon että jos alan kyselemään esim. Fiestan iskareita, alkaa niitä löytymään.
Krisse
Viestit: 1424
Liittynyt: 05 Helmi 2005 20:54
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja Krisse »

Kysäseppä jostain muustakin varaosakaupasta kuin Motonetistä sillä ainakin Bogen, Sachsin ja Monroen maahantuojilta löytyy Puman iskarit valikoimista.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
top1
Viestit: 6
Liittynyt: 18 Maalis 2009 21:41

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja top1 »

Juu löytyy, kyllä sen tiedän varsin hyvin, mutta olin enemmänkin kiinnostunut siitä että minkä vehkeen kanssa iskarit on yhtenevät, en usko että pumaan tehtiin omat iskarit vaan että alla ovat vastaavat jonkun muun mallin kanssa. Tällä tiedolla voi usein säästää rahaa... sama osa kun on usein hinnoiteltu hyvinkin eritavalla riippuen tarrasta kyljessä. Pihasta löytyy yksi Seat ja olen huomannut että samoissa osissa voi olla jopa 3 kertainen hintaero, riippuen siitä onko osa tarkoitettu seatiin, volkkariin vai audiin.
fiesta89
Viestit: 151
Liittynyt: 10 Huhti 2005 11:10

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja fiesta89 »

Tuolla E-Baylla olen käyny katselemassa mitä osia myydään fiestoihin, monessa on mukana sopivuustaulukko, ja aika monessa mukana puma.

En muista oliko sopivuutta juuri iskareissa mutta iskari/jousi settejä siellä ainakin on useita kappaleita. Kävin E-bay UK sivuilla.
ville70
Viestit: 36
Liittynyt: 20 Loka 2008 14:11

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja ville70 »

http://www.demon-tweeks.co.uk/ tuolta tilaamaan, halpaa on kun saippua ja vaihtoehtojakin taitaa olla muutama! :D
speedviivi
Viestit: 4
Liittynyt: 10 Helmi 2009 14:26

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja speedviivi »

Käyppä kattoon tuolta: http://www.tuningstudio.fi
Ota yhetyttä ja sieltä neuvotaan ja opastetaan. Kaverit osaa hommansa kunnolla. Suosittelen. Ite oon monet kerrat kyseisten herrojen kaa asioinu ja asioin vieläkin.
deezer
Viestit: 94
Liittynyt: 17 Elo 2008 18:01

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja deezer »

Omassa Pumassani ovat takaiskarit vaihdon tarpeessa. Kyseinen yksilö on vuoden 98 alkupään versio jossa on haarukkakiinnikkeillä varustetetut iskarit. Ei saa enää kuulemma ainakaan Sachsin eikä Monroen iskareita. Bogea on tarjolla kun odottaa muutaman viikon. Motonetistä saisi jotakin oudonmerkkistä halpaa iskaria, mutta enpä heti kärkeen viitsisi sellaisia hankkia... Fiestassa voisikin mennä mutta en näe järkeä asenta semmoisia Pumaan.

"Neulakiinnikkeisiä" löytyisi (siis loppuvuodesta 1998 eteenpäin sopivia) montaakin merkkiä. Originaalejakaan ei paikallisen Ford -kauppiaan hyllystä heti löydy ja hintakin on noin 25% kovempi...

Kuinka paljon prosenteissa saa iskaritestin tulos heittää ennen kuin tulee ongelmia katsastuksessa...? Ihan surkeita iskareita ei viitsisi vain kiireen vuoksi ostaa.
Mokomakin
Viestit: 1
Liittynyt: 24 Huhti 2007 20:52
Paikkakunta: Salo

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja Mokomakin »

Nyt on hätä kädessä, emäntä himoaa pumaa ja sitä ollaan jo kohta lähdössä katsomaan. Minä haluaisin tietää kuinka paljon puma ja fiesta jakaa komponentteja? Esim sopivatko ylä/alatukivarret keskenään, vaihdelaatikko, öljynsuodatin? jne.
anon
Viestit: 677
Liittynyt: 21 Marras 2006 22:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja anon »

Tässä pari paikkaa mistä saatta löytyä.Kohtuu hintaan.
teroanttilaoy.fi
miva-car.com
Mondeo -09 2.5T
:ford:
rabe
Viestit: 43
Liittynyt: 18 Helmi 2007 19:38

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja rabe »

Moi,mul vois olla käytetyt puman iskari tolpat täydelliset,purin 98 puman.
deezer
Viestit: 94
Liittynyt: 17 Elo 2008 18:01

Re: Mitkä iskarit Pumaan

Viesti Kirjoittaja deezer »

Mokomakin kirjoitti:Nyt on hätä kädessä, emäntä himoaa pumaa ja sitä ollaan jo kohta lähdössä katsomaan. Minä haluaisin tietää kuinka paljon puma ja fiesta jakaa komponentteja? Esim sopivatko ylä/alatukivarret keskenään, vaihdelaatikko, öljynsuodatin? jne.
Ainakin alatukivarret sopivat kuten myös öljynsuodatin.Moni muukin Fiestan osa sopii, mutta aina kannatta varmistaa asia tapauskohtaisesti ennen hankintaa . Mikäli kieli ei ole ongelma, niin kaikenlaista hyödyllistä lisätietoa Pumasta löytyy tuolta: http://www.pumapeople.com
Vastaa Viestiin