Moro,
Auto on 1997 2.0 Mondeo vanhemman mallisella Zetecillä.
Montako pykälää pakopuolen jako kärsii jäädä jälkeen ennen kuin alkaa kolista metalli vastakkain sylinterin sisällä?
Justiin tänään avasin venakopan ja yks taikka kaks hammasta tuo on loikannut. Kun tuo tapahtui ei kuulunut mitään kovin kalliinkuuloisia ääniä. Veto vaan lakkasi ja äänestä kuuli että puristukset on pois.
Kun ei ole kompuraan saatavaa puristuspainemittaria käsillä niin ei tiedä onko tuolla tuhoutunut isommin jotain vai hakisko vaan uuden hihnan ja muut vermeet ja löisi säätöihin ja läjään...
Jos onkin rikki niin säästäisi työtä ynnä aikaa kun voisi suoraan avata kannen ja jatkaa siellä tutkimuksia.
Kiitoksia.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mondeo 2,0 Zetec ja pakonokan lipsahdus ajossa
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan