sytkä
Re: sytkä
eiku tuli mieleenku käytin kaikki sytkä osat irti myös tulpanjohdot.
Ja ku vanhoissa autoissa olen kuullu et ei etes huomaa ku ne on väärin.
Ohjekirjassa luki et se järjestys lähtee keulan puolelta mut mulla ainaki se lähtee toiselta puole
Ja ku vanhoissa autoissa olen kuullu et ei etes huomaa ku ne on väärin.
Ohjekirjassa luki et se järjestys lähtee keulan puolelta mut mulla ainaki se lähtee toiselta puole
Re: sytkä
[quote="sierrafun"]
Ja ku vanhoissa autoissa olen kuullu et ei etes huomaa ku ne on väärin.
Heh,eikait nyt sentään.
Tai sitten koneen pitäisi vähintäänkin
pyöriä väärinpäin
Ehkä tässä tapauksessa on jakajan
pyörimis-suunta jäänyt huomioimatta.
Ja ku vanhoissa autoissa olen kuullu et ei etes huomaa ku ne on väärin.
Heh,eikait nyt sentään.
Tai sitten koneen pitäisi vähintäänkin
pyöriä väärinpäin

Ehkä tässä tapauksessa on jakajan
pyörimis-suunta jäänyt huomioimatta.
Re: sytkä
Voihan sen laittaa sytyttään ykkösen tilasta neloselta! Sillai se joilaki menny sekasin kärkivehkeet ja samala laila se pellaa. Eipä niitä taia enää palioa olla nuita käriellisiä ajoneuvoja liikenteesä.
Kellossa pitää olla viisarit ja auton vetää takaa
Re: sytkä
Jep.muttakun alkup.esitys oli,K A R I kirjoitti:Vaihtuuhan se sen verran että ykkösen siasta nelonen syttyy ensin!
että järjestys täysin peilikuva.
Eli 4:sta alkaen jatkuu 4-2-(1-3-4-2)-1-3-4....
näin tuttu 1-3-4-2- jatkaa.
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 05 Heinä 2009 03:04
Re: sytkä
Saattaa se kyllä käyntiin lähteä mutta käynnin puhtaudesta saatisitten eteenpäin pääsemisestä saattaa tulla hyvinkin ongelmallista.
Jo parikytä Foordia eikä loppua näy...
- escort1.4cvh
- Viestit: 16
- Liittynyt: 18 Tammi 2010 17:51
Re: sytkä
Ota sytytystulpat pois ja laita paperinpalasista rypistetyt pallot tulpan reikien päälle. Nyt vedät autoa nelosvaihde päällä. Paperipallukat lennähtävät pois oikeassa sytytysjärjestyksessä. Sitten katsot, mihin pyörijä näyttää. Sen sylinterin sytytysjohto, josta pallukka lennähti, siihen kohtaan virranjakajankantta, mihin pyörijä osoittaa.
Ford Escort 1.4 vm 1987 (nykyinen)
Ford Taunus 2.0 vm 1982 (entinen, kuvassa)
Ford Taunus 2.0 vm 1982 (entinen, kuvassa)
-
- Viestit: 236
- Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20
Re: sytkä
escort1.4cvh kirjoitti:Ota sytytystulpat pois ja laita paperinpalasista rypistetyt pallot tulpan reikien päälle. Nyt vedät autoa nelosvaihde päällä. Paperipallukat lennähtävät pois oikeassa sytytysjärjestyksessä. Sitten katsot, mihin pyörijä näyttää. Sen sylinterin sytytysjohto, josta pallukka lennähti, siihen kohtaan virranjakajankantta, mihin pyörijä osoittaa.

Re: sytkä
escort1.4cvh kirjoitti:Ota sytytystulpat pois ja laita paperinpalasista rypistetyt pallot tulpan reikien päälle. Nyt vedät autoa nelosvaihde päällä. Paperipallukat lennähtävät pois oikeassa sytytysjärjestyksessä. Sitten katsot, mihin pyörijä näyttää. Sen sylinterin sytytysjohto, josta pallukka lennähti, siihen kohtaan virranjakajankantta, mihin pyörijä osoittaa.
iha helvetin helpppoo automaatti vaihteisel laatikol

Re: sytkä
escort1.4cvh kirjoitti:Ota sytytystulpat pois ja laita paperinpalasista rypistetyt pallot tulpan reikien päälle. Nyt vedät autoa nelosvaihde päällä. Paperipallukat lennähtävät pois oikeassa sytytysjärjestyksessä. Sitten katsot, mihin pyörijä näyttää. Sen sylinterin sytytysjohto, josta pallukka lennähti, siihen kohtaan virranjakajankantta, mihin pyörijä osoittaa.


Eihän sitä muuten voi tietenkään tietää...
-
- Viestit: 236
- Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20
Re: sytkä

Re: sytkä
eee... toisessa on puristustahti ja toisessa pakotahti.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
-
- Viestit: 236
- Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20
Re: sytkä
Juu, mutta tulpan kautta lentää paineet pihalle.