dohc:n nokista??

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Kansipahvi
Viestit: 3
Liittynyt: 18 Heinä 2008 12:25

dohc:n nokista??

Viesti Kirjoittaja Kansipahvi »

On kertynyt talliin 3 paria Dohc:n nokka-akseleita ja rupesin eilen niitä sitten lähemmin tutkimaan jospa veisin niitä hiottavaksi. Niitä on jäänyt kaasari ja ruiskukoneista hyllyyn notkumaan.
Mutta yhdestä parista löytyi merkinnät 88WM6A266BE JA 88WM6A269AD. Onkohan kyseessä vakio vai virikepit...? Fordin logo näistä kylläkin löytyy.

Sitten olisiko tietoa kuka osaisi hioa Dohc nokkia. Ei tule tieliikenne laitteeseen joten ei ole niin nuukaa.

Onkos kellään hyviä ideota millaiset nokat kannattaa laittaa kyseisiin koneisiin. Tehoalue saisi olla 3tonnin yläpuolella.

Tarkoitus olisi tehdä 1kpl kaasari ja 1kpl ruisku koneita.
ohc205
Viestit: 217
Liittynyt: 20 Elo 2007 15:52
Paikkakunta: uusimaa

Re: dohc:n nokista??

Viesti Kirjoittaja ohc205 »

Dohchin nokat on kireemmät jo vakiona, joten niistä kannattaa lähtee liikkeelle. R-koneistus keravalla hio nokkia. Varaudu uusimaan myös venajouset ja paininkupit.
Ford Granada 181,5hv/323.9Nm
Avatar
Tekno
Viestit: 929
Liittynyt: 18 Touko 2008 08:30

Re: dohc:n nokista??

Viesti Kirjoittaja Tekno »

ohc205 kirjoitti:Dohchin nokat on kireemmät jo vakiona, joten niistä kannattaa lähtee liikkeelle. R-koneistus keravalla hio nokkia. Varaudu uusimaan myös venajouset ja paininkupit.
tarkoitat varmaan että ruisku dohcin nokat on kireemmät kuin kaasari dohcin ?
Wanhat Audit 8-)
Tekno / Tenho Ruohoranta
ohc205
Viestit: 217
Liittynyt: 20 Elo 2007 15:52
Paikkakunta: uusimaa

Re: dohc:n nokista??

Viesti Kirjoittaja ohc205 »

Juu kyllä. Pitäis aina oikolukee kirjotuksensa :oops:
Ford Granada 181,5hv/323.9Nm
Vastaa Viestiin