2.8i kannet
2.8i kannet
Tuli tossa ostettua 2.8 ruisku kuutonen. Kone on -84 Xr4i Sierrasta K-Jetillä..
Elikkä voikos tuon vuosimallin koneella ajella jo huoletta lyijyttömällä?
Vai kairautuukos tuossakin koneessa ne venttiilit vanhaan tapaan sinne kansien sisään?
Elikkä voikos tuon vuosimallin koneella ajella jo huoletta lyijyttömällä?
Vai kairautuukos tuossakin koneessa ne venttiilit vanhaan tapaan sinne kansien sisään?
Kyllähän ne vähän tykkää painua sinne kansiin vielä. Eli joko teet kansirempan ja asennat/tutat teräs seetit sinne ja ajelet onnellisena elämäsi loppuun asti
tai sitte käytät aina sitä lyijyn korvaavaa lisäainetta bensan seassa.
Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin tossa kysaeisessä koneessa riittää joka neljännellä tankkauksella kun lisää sitä lisäainetta.

Ja jos oikein tarkkoja ollaan niin tossa kysaeisessä koneessa riittää joka neljännellä tankkauksella kun lisää sitä lisäainetta.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Seetit: 8,40€ kpl (6x6,40=50,40€) (uusittiin vaan pakopuolelle)
Niitten työ: 22€ kpl (6x22=132€)
Venttiilin ohjurit: 4,50€ kpl (12x4,50=54€)
Niitten työ: 12€ kpl (12x12=144€)
Eli yhteensä: 380,40€,
tuommoista synkkää informaatiota taunus-clubin puolella..
v-kutoseen..eipä se kaksi venttiiliä paljoa varmaan pudota.
Niitten työ: 22€ kpl (6x22=132€)
Venttiilin ohjurit: 4,50€ kpl (12x4,50=54€)
Niitten työ: 12€ kpl (12x12=144€)
Eli yhteensä: 380,40€,
tuommoista synkkää informaatiota taunus-clubin puolella..
v-kutoseen..eipä se kaksi venttiiliä paljoa varmaan pudota.

ei sieltä mitään junia t...
no joo..säästäähän siinä lisäainekustannuksissa..
toisaalta tuohon rahaan ostaa jo pari moottoria.
se on sitten onnenkauppaa tuleeko hyvä moottori tuohon rahaan..
mutta tuon ikäisestä ei tarvi päästöjä mitata..
ja voi olla että löytyy kansi jossa ne jo on..?
itse koitan suhteuttaa vähän todennäköisiin tuleviin kilometreihin
sitä paljonko rahaa pistää remontteihin..
eli käytännössä kone loppuun ja toinen tilalle..aina noita vanhoja tuntuu löytyvän.
ja joku 350 euroa..varmasti löytyy jo hyvä 2-litrainenkin minkä heittää vaan paikoilleen..tai 1.6..
toisaalta tuohon rahaan ostaa jo pari moottoria.
se on sitten onnenkauppaa tuleeko hyvä moottori tuohon rahaan..
mutta tuon ikäisestä ei tarvi päästöjä mitata..
ja voi olla että löytyy kansi jossa ne jo on..?
itse koitan suhteuttaa vähän todennäköisiin tuleviin kilometreihin
sitä paljonko rahaa pistää remontteihin..
eli käytännössä kone loppuun ja toinen tilalle..aina noita vanhoja tuntuu löytyvän.
ja joku 350 euroa..varmasti löytyy jo hyvä 2-litrainenkin minkä heittää vaan paikoilleen..tai 1.6..
ei sieltä mitään junia t...
Tuolla hinnalla ei saa uutta konetta, eli ei voi olla varma onko se hyvä.janzamar kirjoitti:5-7 sataa..löydät jo erittäin hyvän moottorin..vain se tekemisen "ilo"
jää puuttumaan..
esim. Ajokilometrit ei kerro mitään koneen kunnosta.
Jokaisen koneen saa hajalle alle 50tkm jos haluaa.
Kun itse tekee (teettää), niin tietää mitä sille on tehty.

en väitä vastaan minäkään..
ei sitä koskaan voi tietää..maailma on huijareita täynnä.
mutta itse olen löytänyt oikein hyviä yksilöitä..esim tuo
v-pata joka nyt on..300 koko autosta,kori oli valmis mutta tekniikka
hyvä..olen kyllä itsekseni naureskellut ilmoituksia lukiessa että
kuinka paljon noita 70-80 luvun taunuksia riittää joilla on ajettu vain
100 000 ja vähän päälle..
vähän manne-meininkiä tahtoo olla..
ei sitä koskaan voi tietää..maailma on huijareita täynnä.
mutta itse olen löytänyt oikein hyviä yksilöitä..esim tuo
v-pata joka nyt on..300 koko autosta,kori oli valmis mutta tekniikka
hyvä..olen kyllä itsekseni naureskellut ilmoituksia lukiessa että
kuinka paljon noita 70-80 luvun taunuksia riittää joilla on ajettu vain
100 000 ja vähän päälle..
vähän manne-meininkiä tahtoo olla..

ei sieltä mitään junia t...
En epäile yhtään noita kilometrejä, mutta jossain 70 luvun autossa kun on 100tkm mittarissa, niin koneremppa kolkuttelee ovella. (johtuen silloin 70 luvulla käytetyistä öljyistä)janzamar kirjoitti:
hyvä..olen kyllä itsekseni naureskellut ilmoituksia lukiessa että
kuinka paljon noita 70-80 luvun taunuksia riittää joilla on ajettu vain
100 000 ja vähän päälle..
vähän manne-meininkiä tahtoo olla..