1,8i zetec --> rs2000 kansi
1,8i zetec --> rs2000 kansi
Eli mitä kyseiseen muutokseen tarvitaan onko yleensäkään mahdollista toteuttaa..?
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
aivan erilaiset. etuvetoescortin rs2000 kone on sukua sierran dohc koneelle ja zetec cvh:lle. mitä vikaa zetecin kannessa on?
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
tarkoitus olis lähteä hakemaan lisää potkua koneeseen. olisin saanut rs2000 kannen halvalla.. miten lähtisit itse konetta rakentamaan jos tavoitteet on 145-155hv. konetta en viitsisi vaihtaa ja kohtuu edullisesti pitäis päästä, tilat ja tarvikkeet on tehdä itse.
-
- Viestit: 1969
- Liittynyt: 26 Helmi 2008 12:05
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Nää on aina nää "halvalla, itte, +50 hp" ihan tuhoon tuomittuja. Halvalla ei saa hyvää, halvalla ei saa tehoo, itte tekemällä harvoin saa tehoo jos ei oo tietotaitoo. Autokin kuulostaa vähäpäästöiseltä, jolloin aika moni keino saada tehoa halvalla ja helpolla jää käyttämättä, halvemmaksi tulee vaihtaa se auto sellaiseen RS2000 escortiin, jossa on sen verran valmiiki jo tehoa.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
oppirahat täytyy aina maksaa.. ei sitä muuten opi..! ja se on tiedossa että se on työn ja tuskan sekä rahan takana saada täsät se hv määrä mitä tavoittelen. anakin imusarja,ilmanmassamittari sekä kaasu läppä kannattaa vissiin pistää vaihtoon.
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Tulee kyllä taatusti halvemmaksi vaihtaa suoraan rs2000:n tekniikka paikalleen. Samalla saat myös kestävämmän vaihteiston kytkimen yms. Vähemmän tuosta tekniikan vaihdosta on myöskin vaivaa, kuin siitä että kaivelee nykyisestä padasta saman tehon irti. Projektit on tietysti aina kivoja! =)
------------------------------------------------------------------------------------------
Escort RS2000 F1 edition -96
Escort RS2000 F1 edition -96
-
- Viestit: 236
- Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Tarviit 2000 DOHC lohkon, rs2000 peltipakosarjan, ruiskuboxin, ja ehkä suuttimet ja laatikon. Vetareista ei ole tietoo onko erit.
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Eikö ne noissa voimamiesmalleissa oo omansa, että jos tuo 1.8 Zetecci on joku 105/115hp niin vetarit varmaan tarvii vaihtaa, mutta jos tuo aihio on XR3i niin siinä pitäisi olla jo MTX75?xtaaviankka kirjoitti:Vetareista ei ole tietoo onko erit.
-
- Viestit: 94
- Liittynyt: 05 Heinä 2009 03:04
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Moottorityypistä päätellen kyllä olisi kyseessä MTX75 joka on aikalailla turhankin yleinen laatikko zeteceissä.koskar kirjoitti: Eikö ne noissa voimamiesmalleissa oo omansa, että jos tuo 1.8 Zetecci on joku 105/115hp niin vetarit varmaan tarvii vaihtaa, mutta jos tuo aihio on XR3i niin siinä pitäisi olla jo MTX75?
Jo parikytä Foordia eikä loppua näy...
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Kertoiko viestiketjun aloittaja nykyisen autonsa moottorityypin jossain? Mennyt sitten se kohta ohi multa.Soundsystem kirjoitti: Moottorityypistä päätellen kyllä olisi kyseessä MTX75 joka on aikalailla turhankin yleinen laatikko zeteceissä.
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
No otsikkohan jo kaiken kertoo..
Helpointa on laittaa 2,0 zetec, megaruisku ja peltisatsi+putkisto
Helpointa on laittaa 2,0 zetec, megaruisku ja peltisatsi+putkisto
Ford Granada 181,5hv/323.9Nm
-
- Viestit: 236
- Liittynyt: 28 Marras 2007 09:20
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
Juu, 2.0 Zetecistä ei saa suoraan 150hv niin kuin on rs2000 koneessa jo vakiona.
Re: 1,8i zetec --> rs2000 kansi
juu tuo 105 heppainen versio on.