24v Boa venttiilikopan tiivisteet
Taso kopasta puhtaaksi tinnerillä ja KENT massasta sopivan paksuinen mato koko matkalle, antaa kuivua kunnolla ja sitten ohuelti vielä samaa tavaraa päälle ja kasaan. Tuubi on painepakkaus josta nokkaa taivuttamalla tulee niin paksua nauhaa kun kärki on leikattu. Vakaa käsi pitää olla... Muutaman vastaavan tiivisteen olen tehnyt eikä ole vuotanut, myös O-renkaan teko onnistuu tietyin varauksin.
Siihenpä olen nyt minäkin päätynyt, että tuo vanha tiiviste saa jäädä paikoilleen - mitä nyt siitä siellä vielä on (99 % onneksi). Sitten massaa eli tököttiä päälle. Vissiin pitää laittaa myös vastapuoleen ensin, olisikos hyvä jos sen vastapuolen antaa kuivua, sitten laittaa kannen paikoilleen tiivisteineen tökötteineenTeRoK kirjoitti:No voi sun zaatana.![]()
Meinaa että ei sitä varmaan uskalla ilman tiivistettä liimailla kun ei yhtään tidä kuin paljon siellä on tilaa.


Tää urakanteen tuleva tiiviste on (alkaa jo tuntua hiukka urealle tämä

Ja muuten, noissa varaosapaketeissa oli vain nuo kannen ääritiivisteet - ei niitä sisimmäisiä tulpanympäryskumeja. Pitääköhän nekin tilata erikseen à 300 miljoonaa euroa



Galaxy 2,2 TDCi Titanium
Sierra XR 24v Cosworth
historiaa Sierra 2,0 GL STW & Ka 1,3 i & Scorpio Cosworth Ghia STW & Citroen C2 1,6 VTR Senso Drive
http://www.cosworthrsclub.com
Sierra XR 24v Cosworth
historiaa Sierra 2,0 GL STW & Ka 1,3 i & Scorpio Cosworth Ghia STW & Citroen C2 1,6 VTR Senso Drive

http://www.cosworthrsclub.com
Asiasta viidenteentoista - tarkoitus olisi nyt ympätä dochilaisen flektit kehyksineen tuohon syylärin yhteyteen. Miten valitsen tuon haistimen lämpöarvon, sama kuin termarissa? Samalla voisi vaihtaa noita vesiletkuja - onko vinkkiä mistä niitä tähän myllyyn voisi hankkia?
Galaxy 2,2 TDCi Titanium
Sierra XR 24v Cosworth
historiaa Sierra 2,0 GL STW & Ka 1,3 i & Scorpio Cosworth Ghia STW & Citroen C2 1,6 VTR Senso Drive
http://www.cosworthrsclub.com
Sierra XR 24v Cosworth
historiaa Sierra 2,0 GL STW & Ka 1,3 i & Scorpio Cosworth Ghia STW & Citroen C2 1,6 VTR Senso Drive

http://www.cosworthrsclub.com
Mikäs systeemi siinä taas on alkuperäsenä???
Kun mulla on tohon laitettu ainakin flekti. Käynnistyy ihan sopivassa lämpötilassa eli voin kyllä sen lämpöarvon kattoa jos kiinnostaa.
Valmiita vesiletkuja on varmaan turha luulla mistään löytävänsä (paitsi ehkä topboss) eli jotain metritavara silikoniletkua vaan varmaan?
Minkäslainen ton paisuntasäiliön pitäs olla? Ihan noku vai?
Kun mulla on tohon laitettu ainakin flekti. Käynnistyy ihan sopivassa lämpötilassa eli voin kyllä sen lämpöarvon kattoa jos kiinnostaa.
Valmiita vesiletkuja on varmaan turha luulla mistään löytävänsä (paitsi ehkä topboss) eli jotain metritavara silikoniletkua vaan varmaan?
Minkäslainen ton paisuntasäiliön pitäs olla? Ihan noku vai?
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Tuossa koneessa, -92 siis, ei ollut sähköflektiä, vaan viskotuuletin. Paisuntasäiliö on ihan tavallinen kutoskoneisen tavara, alunperin tämän kölninkoneen peruja, kaksi tuloletkua ja yksi lähtö plus tuo anturi.
Juu, jos viitsit niin voisit katsoa tuon lämpöarvon - jonkin verran suurempi kuin termostaatin, right?
Juu, jos viitsit niin voisit katsoa tuon lämpöarvon - jonkin verran suurempi kuin termostaatin, right?
Galaxy 2,2 TDCi Titanium
Sierra XR 24v Cosworth
historiaa Sierra 2,0 GL STW & Ka 1,3 i & Scorpio Cosworth Ghia STW & Citroen C2 1,6 VTR Senso Drive
http://www.cosworthrsclub.com
Sierra XR 24v Cosworth
historiaa Sierra 2,0 GL STW & Ka 1,3 i & Scorpio Cosworth Ghia STW & Citroen C2 1,6 VTR Senso Drive

http://www.cosworthrsclub.com