Suunnitellut. On vain ollut aika kortilla. Oon ettinyt paikat, mihin piuhat menee
ja saksinut pahvisapluunan, jonka mukaan pitäisi tehdä ratin alla olevaan hyllyyn etu-
ja sivulevy. Itse moduulikello ja nippu piuhaa + liittimet lojuvat samassa kasassa
odottaen "ihmettä".
Ei sillä, ei oo ulkonakaan oikein kelejä pitänyt: -20 astetta ei välttämättä oo ihannekeli
ja muutenkin kun arkisin ehtii töistä kotio, ei pihalla enää mitään oikein näe.
Niistä johdoista: uskaltaisin väittää, että johtojen värit pitävät paikkansa.
punainen = Akku + (myös D5WZ:ssa)
ruskea = akku - (myös D5WZ:ssa)
mustapunainen = sisäpuhaltimen ohjaus
vihreä = polttoaineen annostelupumppu (myös D5WZ:ssa)
sinivalkoinen = diagnostiikka (myös D5WZ:ssa)
sininen = ulkolämpötila-anturi
keltainen = käynnistyssignaali (myös D5WZ:ssa)
mustavalkoinen = lämmitys/tuuletus
Aattelin, että josko ne piuhat olisivat samat kuin D5WZ:lla, kun määräkin on sama.
mondeo mk3 Eberi
-
- Viestit: 407
- Liittynyt: 27 Maalis 2006 12:59
- Paikkakunta: Nokia
Re: mondeo mk3 Eberi
uskaltanen tässä kysäistä..
Mihin tuo puhaltimen ohjaus piuha menee? Meneekö kabiiniin asti vai releboksiin?
Ei focuksessa nimittäin lähde puhaltamaan, ei suurta väliä ole, nopeasti silti lämpiää heti kun laittaa käyntiin. Ja säästää akkua mutta mielenkiinnosta kyselen!
Mihin tuo puhaltimen ohjaus piuha menee? Meneekö kabiiniin asti vai releboksiin?
Ei focuksessa nimittäin lähde puhaltamaan, ei suurta väliä ole, nopeasti silti lämpiää heti kun laittaa käyntiin. Ja säästää akkua mutta mielenkiinnosta kyselen!

Focus Tddi 1.8 -00
Re: mondeo mk3 Eberi
Ei taida olla muuta käytännön keinoa yrittää herättää täysin mykkää Eberiä kuin akun johto irti puoleksi tunniksi? Epäillys että laite lukossa koska ei ole saanut kunnolla ainetta hetkeen. Ei ole kelloa eikä easy starttia yms, toimii pelkkänä lisälämmittimenä. Mondeo 2.0 TDCI -02.
Re: mondeo mk3 Eberi
Auto-Kilta haluais Eberin vikakoodin luvusta ja nollauksesta 70 eur.... Antaapa olla. 
