Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eli mahtaako TLDM kaasarin imusarjaan sopia DG(A)V kaasari? Lähinnä se pulttijako ja vaijerin sopivuus kiinnostaa, bensalinjojen eron tiedän. Niin ja kyseessä on CVH-moottori.
Vastausta kaipailtaisiin pikaisesti, Kuukkeli ei osannut auttaa ja toi vanha TLDM vuotaa jo niin lahjakkaasti että alkaa kulutus huimaamaan.
achsoo... Mahtaako jostain cvh koneesta löytyä imusarja DGAV kaasarille, vai tarviiko siihen väkästellä joku adapterilaippa? Vai mitä mieltä kanssaharrastajat ovat, kannattaako enemmin tehdä huolto tolle vanhalle kaasarille. Olen ainakin ollut siinä käsityksessä että toi DGAV 32/36 olis aika hyvä kaasutin verrattuna noihin alipaineohjattuihin...
Kyllä toi DGAV on paljon parempi kaasutin kun nuo uudemmat, minun mielestä. Hyvän jos löytää niin sillä ajaa pitkään ja huolettomasti..
En tiedä ollenkaan tuosta cvh:n imusarjasta mut yks vaihtoehto on että viet kaasuttimen ja imusarjan koneistamoon niin laittaavat pinnapultit oikeelle jaolle jos välttämättä haluat sen DGAV:n siihen. Ainakin ohc:n imusarjaan se onnistus helposti.