Viime talvi ajeltiin 2,0 iS -87 Sierralla, joka myytiin alkusyksystä. Sierra kuume iski jälleen lumien tultua ja nyt on ajeltu 2,0i dokkilaisella. Kertakaikkiaan hyvä peli

Muita "syrjähyppyjä" on ollut Honda Accord ja Volvo 440.
353 ekassa penkityksessäAksu kirjoitti:taunus 1,6L -82
escort 1,3L lx -84
sierra 2,8L,3D -84 coslook
sierra 2L farm. -86
sierra 2L doch farm. -91
sierra 2L farm -89
escort xr3i -88
sierra 2,8L 4x4 ghia farm. -86
sierra 2L doch 4x4 farm. -91 (emännän käyttöauto)
sierra 3D 1,6L-84 ->2Lturbo ic +250hv
sierra 2L ghia,sedan -87 ->2L turbo ic +300hv
sierra 2L ghia,sedan -87 ->2L turbo ic (nykyinen käyttöprojekti)
sierra 2L is farm. -87 -> 2L is turbo ,talvi autoksi (pihassa hankittuna)
Sitten ollut viellä jokunen rojektin alku/varaosa pirssi:
esco -81
taunus-80
sierra-85
scorpio-85
granada-80
sierra 2L is doch(katiton) -89 (tästä tulikin talvi auto) lukkoperällä ja myytävänä
sierra 2L is -86 (meni purettavaksi,muutamia osia jää seuraaviin projekteihin)
sierra 2L -86 ??(kai tästäkin jotain viellä tulee,osia ainakin on sängyn alus puolillaan)
Tälle talvelle aluksi tuli hankittua 1,6L -89 sedan sierra(kilvissä,leima loppu,kohtuu siisti,ghin penkeillä myydään tarvitseville 400€)
Mutta ajellaan sitten kuitenkin
Sierra 89- 5d 2 Lis ghia:n kanssa
Tullut hankittua noitten jälkeen jo muutama sierra lisää.
1,6L stw muutamalla sadalla ja leimaa oli liki vuosi,ajeltu ja oli tarkoitus tehdä tuosta projekti peli siipi cossun myynnin jälkeen.
Suunnitelmat muuttui kun silmiin pisti netti autossa 2L stw abs-jarruilla(helppu leima turbo tekniikalle) Juuri sierralla kotiin ajeltu ja odotellaan hetki veron palautuksia niin saadaan kansi teetettyä ja sen jälkeen istutellaan koko tekniikka paikoilleen. Rajaksi on asetettu ettei STW:llä ajella jos jarrussa ei 350+ tule toteutumaan.
Focus vaihdettu Mondeo V6 STW Titaniumiin, ei enää neloskoneet nakuta.Paappari kirjoitti: Nyt tuli listaan lisäys kun tuli hankittua kakkosautoks Focus ST170 STW -03. Eli siis viides foordi, eikä niitä muita autoja ole ollutkaan.