En minkäänlaista keskustelua aiheesta löytäny tuolla haulla jota en oo koskaan oppinut käyttämään joten tekastaanpa uusi threadi.
Käyttäjien kokemukset kiinnostaisi, mahdolliset tyyppiviat tms. probleemat ja ehkä kulutuslukemat normi ajossa, vaikka nuo on tehtaan ilmottamina aika lähellä Mondeoo. Ja onko joku joutunut paikkamaalaamaan tai maalauttamaan tuota megaspecialkolmikerrosmetallihohto-oranssia? Joku pelotteli homman hankaluudella ja hintavuudella, suomessa kun tuo maalipinta joutuu aikas lujille..
Focus ST MKII
Re: Focus ST MKII
viewtopic.php?f=1&t=24961
viewtopic.php?f=1&t=20239
En ole kuullut,että joku olisi oranssia maalannut,muutama ST on saanut uutta väriä puskureihin.
Autoja on saanut väreillä
Colorado RED
Performance Blue
Panther Black
Diamond White
Electric Orange
Internet on pullollaan osia tähän kyseiseen automerkkiin.
nimim.330hv 522nm
viewtopic.php?f=1&t=20239
En ole kuullut,että joku olisi oranssia maalannut,muutama ST on saanut uutta väriä puskureihin.
Autoja on saanut väreillä
Colorado RED
Performance Blue
Panther Black
Diamond White
Electric Orange
Internet on pullollaan osia tähän kyseiseen automerkkiin.
nimim.330hv 522nm
Hassua kun en oo esim. haulla "focus st" löytäny mitään järkeenkäypää, en kai sitten vaan osaa. Tääläpäin on pirusti noita hidastehyppyreitä
mutta ei Mondeo niihin oo raapinu ja mun mielestä on matalampi ku vakio korkuinen ST.. Harmi kun sikainfluenssaan ym. kehitetään lääkkeet, mutta niinkin vakava tauti kuin autokuume annetaan jyllätä vapaana. Kattoo ny meniskö tää ohi..

Mulla on itellä aika matala keula talvisin ja ei kesäisinkään hirmusesti ole, kun auto on madallettu mutten mä oo saanu koskaan ryssittyä puskuria johki töyssyyn tai kanttareeseen. sanon että ratin ja penkin välissä se vika. Todellakaan vakio st ei ole matala.GeeTee- kirjoitti:Hassua kun en oo esim. haulla "focus st" löytäny mitään järkeenkäypää, en kai sitten vaan osaa. Tääläpäin on pirusti noita hidastehyppyreitämutta ei Mondeo niihin oo raapinu ja mun mielestä on matalampi ku vakio korkuinen ST.. Harmi kun sikainfluenssaan ym. kehitetään lääkkeet, mutta niinkin vakava tauti kuin autokuume annetaan jyllätä vapaana. Kattoo ny meniskö tää ohi..