Aksu kirjoitti:Minkäslaisessa koneessa ovat olleet ?
Lähinnä ettei pääse vahinko käymään jatkossa. Ainakin noissa 2,3L pinto koneisissa juurikin veivit on se heikoin paikka koneessa. Eivät kestä kierroksia/tehoja suuremmin,300 jälkeen ilmeisesti aletaan menemään riski puolelle.
No sepäs se, kun ei ole sen parempaa tietoa...

Nää turbo Mustangi "huhut" on jo kolmannen osapuolen
perimätietoo... Hitto kun joku tuntis ton Pasin.
Kone, jossa noi männät ja kanget on ollu, on ihan
Taunuksen 20-lohko porattuna 91,6 mm. Pasi on
koneistanut siististi suoraan lohkoon öljysuihkut
mäntien alle.
Öljypumpun kyljessä lukee M86BHV, joka pienen
Googlaamisen jälkeen osottautui Milling firman
värkkäämäksi Taunuksen öljypumpuksi. Ilmeisesti
kuitenkin korkeatuottoisempaa mallia (HV)...
Kampiakseli on ollut koneen oma, sillä vauhtipyörän
kiinnityksessä vain 6 pulttia. Koneessa on ollu 2WD
Cossun kansi ja öljypohja. Moottorin ohjauksena
on toiminut ilmeisesti Hestec...
Noissa kangissahan on Fordin logo ja varaosanumero,
joten lukasen ne samalla, kun mittaan sen männäntapin.
