ilmamäärä-anturi
ilmamäärä-anturi
onko ohc is-sierroissa map vai maf?minähän vuosina autoa tehtiin?
Re: ilmamäärä-anturi
OHC ruisku on varustettu Boschin läppämallisella MAF:lla.
Autoa on tehty vuosina 1987 - 1989.
Autoa on tehty vuosina 1987 - 1989.
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
Re: ilmamäärä-anturi
Oma iS ainakin on 00.00.1986 ja yhden muun sierran tavannu joka oli -85Wecomanni kirjoitti:OHC ruisku.
Autoa on tehty vuosina 1987 - 1989.
Re: ilmamäärä-anturi
Oisko vielä tietoa millä osanumerolla voisi uutta anturia etsiä vai onko ne kaikki samanlaisia?
Re: ilmamäärä-anturi
Mä nyt tarkotin lähinnä sedan mallia... Mutta tota "viistopeppua"BlackEscort kirjoitti: Oma iS ainakin on 00.00.1986 ja yhden muun sierran tavannu joka oli -85
voi olla tosiaan ollu 2.0L OHC ruisku padalla jo -85:kin. Mutta
sama Boschin läppämallinen ilmamäärämittari niissä kaikissa on.
- BlackEscort
- Viestit: 192
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:04
Re: ilmamäärä-anturi
Onhan noita ilmamääräantureita tallissa muutamia, varmaan monella jopa kasaksikin asti. Muuta kuin ostoilmoa kehiin. Sama palikka löytyy myös scoppionistakin. Liitin kannattaa tingata mukaan jos semmosen tarvii, erikseen liitintä siihen ei kyllä varmaan löydä mistään.
Re: ilmamäärä-anturi
Tota....

1. iS- Sierraa ei ole tehty ennen vuotta -86, vaan nuo Sierrat ovat 2.0i- Sierroja, samalla efi- koneella kylläkin. S- merkintä tarkoittaa varustelua, kitkalukko, kumispoileri jne.BlackEscort kirjoitti: Oma iS ainakin on 00.00.1986 ja yhden muun sierran tavannu joka oli -85
2. Mk2/1- korisia iiässiä ei ole tehty sedanperäisinä...Wecomanni kirjoitti: Mä nyt tarkotin lähinnä sedan mallia...
3. Ja L on L, eikä i... Mk1 L- varusteltua Sierra ei ole saanut ruiskukoneella, vaan niissä on se perus 205- lohkoinen OHC kaasarilla.Wecomanni kirjoitti: Mutta tota "viistopeppua"
voi olla tosiaan ollu 2.0L OHC ruisku padalla jo -85:kin.
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
Re: ilmamäärä-anturi
Tää nyt menee taas vähän "nulkun pissinnäks", mutta...duckworth kirjoitti:Tota....![]()
3. Ja L on L, eikä i... Mk1 L- varusteltua Sierra ei ole saanut ruiskukoneella, vaan niissä on se perus 205- lohkoinen OHC kaasarilla.
Tuo L on tosiian L ja tarkoitti viestissäni L = litraa...

Mutta eiköhän se sentään vortecillekkin tullut selväksi,
että niissä kaikissa ennen vuotta 1990 tehdyissä
ruiskukoneisissa Sierroissa on se sama Boschin
läppämallinen ilmamäärämittari.