Mondeo nykii.

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
mondeo 96

Mondeo nykii.

Viesti Kirjoittaja mondeo 96 »

Mulla on alkanut kaks litranen nykimää tasasilla kierroksilla eli koitan ajaa tasasta vauhtia niin jossain pätkii kun kulkee kun pupujussi.Vaiva katoaa välillä täysin ja kiihdyttäessä ei tee sitä.Onko kellään vastaavia kokemuksia? :oops:
Mondeo1,8td

Re: Mondeo nykii.

Viesti Kirjoittaja Mondeo1,8td »

Ilmansuodattimen lähellä putkessa on ilmamääräanturi, koitappa puhdistaa se aerosolilla onko mitään vaikutusta ? Tietenki suodattimenki pitäs olla ok.
mondeo 96

Viesti Kirjoittaja mondeo 96 »

KIITOKSET.Vika hävisi heti ja käy kuin kello.EI turhaa vian etsintää.
EQTG8

Viesti Kirjoittaja EQTG8 »

Mondeo1,8td kirjoitti:Ilmansuodattimen lähellä putkessa on ilmamääräanturi, koitappa puhdistaa se aerosolilla onko mitään vaikutusta ? Tietenki suodattimenki pitäs olla ok.
Kysymys tyhmä: Millä aerosolilla (esim CRC 5-56/jarrupuhdstus aine, ym?) tuo kannattaa puhdistaa?
Focus_2.0

Viesti Kirjoittaja Focus_2.0 »

Itse ostin Motonetistä Maf-cleaneria. Oli myynnissä ihan aerosolia joka tarkoitettu Maf:n puhdistukseen. Hinta oli muistaakseni 10€. Itse en ole vielä omaa Mafia puhdistanut mutta täytyy se tehdä jos sillä on huomattava ero käyntiin. Itsellänikin Focus nykii hetken aikaa ensimmäisen kilometrin aikana tasakaasulla jos käynnistää kylmänä ilman lohkolämppäriä. Voi tietty olla jotain muutakin...
Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium STW -16
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04

Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Vastaa Viestiin