Oi viisaat gurut jelppikää mua. Mul on tollanen 2l ohc ruisku turbo. Just tehty täys koneremppa. Otin sen keskiviikkona ajoon ja toimi ihan ok. Sit torstai aamuna ku menin käynnistää ni kävi kahella tai kolmella. Vaihteli vähän. Otin auton sisälle ja kävin suunnilleen kaiken mahollisen läpi. Eli jako tsekattiin, sytkä, virranjakajan kansi ja pyörijä uusittiin ja tulpat ja johdot. jne. Siin ihmeteltiin ja päätettiin mennä nukkumaan. Sit seuraavana päivänä kokeiltiin kaikennäköst mut kävi vaan parilla pytyllä. Sit kaveri päätti hakee bensaa ja tadaa sehän kävi
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Bensamittari näyttelee vähän omiaan.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Mutta sit heitettiin kylällä rinkii... Tuli semmoset 150km mittariin ja toimi moitteettomasti. Tultii himaa. Sit tänää oltii lähöss liikenteeseen mut se kävi taas kolmella tai kahella. No haettiin heti ekana bensaa mut ei mitään. Auto sisään. Tsekattiin taas kaikki. Jako, puristukset, saa kipinää, sytkän ajotus, tulpat on bensasta märkinä, seoksia säädelty joka suuntaan. Ei ees lupaa. Ku starttaa ni pamahtaa vaan putkess vähän ajan pääst ku ilmeisesti kerää sinne bensaa. Vähän häiritsee ku oli eilen ajoss eikä mitään vikaa. Moottorin ohjaushan on vakio is ku ei oo varaa parempaan viel
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Mutta mitä vikaa siihen muka yön yli seistessä voi tulla?
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Auttakaa!!!!!