Tällähetkellä kiinni weber TLDM...
Olisiko tietoa mitkä kaasarit yleensäkkin sopivat tohon
sopiiko esim .weber TLM ilmanputsarin kiinnityslaippa ainakin samanlainen..mielummin käsiryypyllä..kiitti etukäteen..
korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89
Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89
Tossa on yksi listaus Weberin korvauskaasareista:
http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008% ... 20kits.pdf
, toisaalta se kertoo, että ennen on TLDM ja korvauskaasari on TLDM...
http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008% ... 20kits.pdf
, toisaalta se kertoo, että ennen on TLDM ja korvauskaasari on TLDM...

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89
Ok,kiitos tuostahan voipi katella ,että missä merkeissä on yleensäkkin weberiä ja tiedustella niitä sitten varaosina..ei mitään ,vaikka laittaisi isommilla kurkuilla olevan, sitä kai noi meinaa jos on 26/28 jne..ensiökurkku ja toisio kurkku halkaisijaltaan vai?tursas kirjoitti:Tossa on yksi listaus Weberin korvauskaasareista:
http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008% ... 20kits.pdf
, toisaalta se kertoo, että ennen on TLDM ja korvauskaasari on TLDM...
Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89
Joo, niitä halkaisijoitahan ne on...saako siitä mitään käytännön hyötyä, muuta kuin kasvavan kulutuksen ja päästöarvot pieleen...joku kertoi laittavansa täällä 1,6:seen Sierraan 2,0:n kaasarin tai toisinpäin, mutta en muista kuinka siinä sitten kävi... 

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89
Minä ainakin kokeilin 32/36 dgav:tä 1,6:seen. Eipä siinä henk.koht. persdyno ainakaan mitään eroa huomannu. Kulutus ja päästöt pysyy aisoissa kun sinne löytää oikeat suuttimet, tosin alavääntö voi kärsiä liika suurista sisäkurkuista.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala