korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
airbus
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Elo 2009 11:53
Paikkakunta: mäntsälä

korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89

Viesti Kirjoittaja airbus »

Tällähetkellä kiinni weber TLDM...
Olisiko tietoa mitkä kaasarit yleensäkkin sopivat tohon
sopiiko esim .weber TLM ilmanputsarin kiinnityslaippa ainakin samanlainen..mielummin käsiryypyllä..kiitti etukäteen..
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89

Viesti Kirjoittaja tursas »

Tossa on yksi listaus Weberin korvauskaasareista:
http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008% ... 20kits.pdf
, toisaalta se kertoo, että ennen on TLDM ja korvauskaasari on TLDM... :D
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
airbus
Viestit: 16
Liittynyt: 22 Elo 2009 11:53
Paikkakunta: mäntsälä

Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89

Viesti Kirjoittaja airbus »

tursas kirjoitti:Tossa on yksi listaus Weberin korvauskaasareista:
http://www.webcon.co.uk/Downloads/2008% ... 20kits.pdf
, toisaalta se kertoo, että ennen on TLDM ja korvauskaasari on TLDM... :D
Ok,kiitos tuostahan voipi katella ,että missä merkeissä on yleensäkkin weberiä ja tiedustella niitä sitten varaosina..ei mitään ,vaikka laittaisi isommilla kurkuilla olevan, sitä kai noi meinaa jos on 26/28 jne..ensiökurkku ja toisio kurkku halkaisijaltaan vai?
tursas
Viestit: 4019
Liittynyt: 10 Tammi 2006 12:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89

Viesti Kirjoittaja tursas »

Joo, niitä halkaisijoitahan ne on...saako siitä mitään käytännön hyötyä, muuta kuin kasvavan kulutuksen ja päästöarvot pieleen...joku kertoi laittavansa täällä 1,6:seen Sierraan 2,0:n kaasarin tai toisinpäin, mutta en muista kuinka siinä sitten kävi... :roll:
Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
emax
Moderaattori
Viestit: 2778
Liittynyt: 28 Huhti 2008 21:32
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: korvauskaasutin fiestaan 1.1l -89

Viesti Kirjoittaja emax »

Minä ainakin kokeilin 32/36 dgav:tä 1,6:seen. Eipä siinä henk.koht. persdyno ainakaan mitään eroa huomannu. Kulutus ja päästöt pysyy aisoissa kun sinne löytää oikeat suuttimet, tosin alavääntö voi kärsiä liika suurista sisäkurkuista.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin