Hommasin sitten Eibach -30mm jouset sekä Boge (sasch) etuiskarit ja takaiskarit LipgasTec mutta putkessa luki Al-Ko muistaakseni.
Ensimmäiset havainnot korjaamolla kun auto ylhäällä:
-Alapallot on nähneet jo sen 220tkm etuvetoisessa autossa toinen ei niin paha mutta toisessa välystä senkin edestä.
-Koiranluut mennyttä tavaraa (motonet 3v vanhat).
-Renkaat entiset kolmesta sisäkantit kuluneet
-Takajarruletku ihan katkemispisteessä
-Takapohjaukumi irti ja toinen hieman murentunut (toinen vaihdettiin)
-Itse asiassa ihmettelen kun ei enempää ole rikki kun autoa en ole säästellyt yhtään (toki isommat kuopat kierretty) ja töihin ajellut päivässä 20-40km tietyömaiden läpi aivan karmeassa kunnossa olevia teitä pitkin kohta 2v ja nyt on tiet hyvässä kunnossa (kertokoon teiden ja liikenteen määrästä jotain että työkaverilla mennyt tuona aikana kolme tuulilasia, toki viime vuonna vaihdoin katsastukseen raidetangonpäät sekä tukivarren taaemmat puslat.
Iskarit oli sitten kiinni asti: Pillit oli kovassa käytössä etuiskareiden alapäässä ja täytyi pulttien päät pirrata pois jotta lähti tulemaan pois ja silloin pultit oli karmean näköiset.
Takaiskarit on todellakin enemmän kuin viddumaiset irroittaa onneksi en itte yrittänytkään.
Toinen etuiskari ihan loppu ja kummatkin nivomatit sekä kummatkin etujouset poikki...
Kotona sitten alapallojen niitit rälläkällä+leikkaraudalla helposti irti ja koiranluut lähti kuin elokuvissa irti.
Jarruletkun vaihto sitten tupakkamieheltä ois vienyt sen maxi-askin röökiä.
Kaikki maailman ruosteenirroittemet kokeiltiin kunnes laitettiin hitsaussaumoihin tarkoitettu tunkeumaaine sekä Bahcon jakari iskemällä paikalleen ja vääntöä... naps menikö p½rK½!l€ putki poikki! ei vaan sehän lähti auki.
Lopputulos eipä tuolla uskalla ajella 80km/h kovempaa kun menee kuin ajokoira poikittain

sekä ratti on sen 10 astetta vinossa (huomenna suuntaukseen)
Mutta eipähän lotise ja kolise sekä nyt on jo selvä että mutkaan voi ajaa karmeita nopeuksia verrattuna edelliseen alustaan.
Jämäkkyys samaa luokkaa ja takapää yksin ajaessa parempi mitä koskaan nivomateilla.
Takapää ei laskenut yhtään vaan jopa hieman korkeammalla keula mukavasti balanssissa peräs kanssa eikä ole tyypillistä takanojaa
Nyt kun tuota rahanp*skaa tuohon on jo survonut niin eiköhän laiteta lisää

Nyt alla on 205/55 16 kumit ja vanne taitaa olla 6,5"? ET 38
Kattelin jos laittasin 17" vanteet ET 42 sekä 215/50 kumit mahtuneekohan pyörimään? Nyt on jo tiukilla roiskeläpän kohdalla kun kääntää tappiin asti muuten en ole katellu miten sopii kääntymään