Asennutin siis mk1 Focus farkkuun KW:n alustasetin -40mm (iskarit & jouset), joka ei ole säädettävä. Sen jälkeen tehtiin nelipyöräsuuntaus. Autolla oli ajettu 188000km ja ei tietoa oliko
alkuperäisiskareita vaihettu aiemmin. Oletan, että ei. Alustan vaihto oli järkiteko, sillä
autoni oli suorastaan pska ajaa alkuperäisellä alustalla.
Muutos ->
+Auto menee uraisilla teillä huomattavasti suorempaan kuin ennen, helpompi hallita.
+Auto pysyy vakaana ja hyvin hallittavana kovassakin vauhdissa.
+Takapään toiminta parani eniten. Ei enää hidasta niiailua moottoritienopeuksissa. Tuulisessa
säässä ajaminen on huomattavasti vakaampaa/mukavempaa. Takaisinjousto
on siispä napakkaa.
+Mutkateillä viihtyy! Jotenki pitkissä kaarteissa auto kallistaa edelleen, mutta se voi olla myös vain fiilis eikä mitä auto todella tekee (huono penkki -> ei pysy itte paikallaan) [osa syy
oli takavakaajan puslat, jotka joustivat]
-Toivoin, että auto olis näyttäny madalletulta, mutta Focukset on niin korkeita, että alustasetin
jälkeen auto näyttää vasta lähinnä "normaalilta"

--Edit--
*Nyt noin 34000km ajettu ja iskareista on hävinny pintakovuus. En osaa vielä sanoa onko
nää jo merkkejä kulumisesta vai oman päänupin tottumisesta.
*Jouset on laskenu silmämääräisesti melkein sentin. Nyt madallus näyttää ihan tasapainoiselta.
*Ajotyylin muutoksen ja alustan osien kovuuden vuoksi vanhat puslat on alkanu vuorotellen antaa
periksi ja niitä on nyt peräosasta vaihdeltu. Pyöränkulmat on takaa pielessä ja renkaat
kuluu epätasaisesti. Vaatisi tukivarsien uusimista, jotta niitä vois taas säätää.