Ihan normaali mt75 laatikon kannakepalkki, jossa maajohto kiinni kuten kuuluu, lisäksi pakoputken kannatin tappi pulttaantuu saman pultin alle. Siinä ekassa kuvassa näkyy myös ylimääräinen pakoputken kannatin, mitään ei mun mielestä ole poikki. Ja tokassa kuvassa oleva kaapeli mikä roikkuu, on nopeusmittarin vaijeri. Jos on tosta kohtaa laatikko öljyinen, niin 150 prosentin todennäköisyydellä se tulee siirtäjätangon stefasta. Se öljyvuoto syö sitten ton laatikon kannakekumin aika nopeasti, se kun ei tykkää yhtään öljystä.
Eikä tonne laatikkoon öljyn lisääminen tai vaihtokaan mikään kummoinen temppu ole, tekee esim. 3 litran kanisterista paineastian, eli korkkiin sopivan kokoinen reikä, että kumiletku tiivistyy siihen ulkopinnaltaan, kumiletkua joku metrin pätkä.Kanisterin yläosaan pieni reikä. Laatikkoöljyä kanisteriin sopiva määrä,(huomioi, että letkun pään pitää olla nesteen pinnan alapuolella

) letku tarkistusropusta sisään ja paineilmaa varovasti kanisteriin yläosan reiästä. Hups, öljyt menivät kanisterista laatikkoon. Öljymäärä on sopiva, kun tarkistusreijästä valuu öljyä ulos.
Niin joo,ja mt75:een käy atf-öljy vallan mainiosti, sitä alkuperäistä siihen tarkoitettua punaista mt75 öljyä ei enää ole saatavana, empiiristen kokeitten perusteella se oli atf:n kanssa ihan identtistä.