Omituinen vika

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
fr30
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Elo 2007 21:21
Paikkakunta: Karhula

Omituinen vika

Viesti Kirjoittaja fr30 »

Mikäs mahtaa olla vikana kun oikealle käännyttäessä ja samalla painattaessa kaasua auto käy kolmella, mutkan jälkeen vähän ajan päästä kaikki pytyt on taas pelissä. Vasemmalle käänyttäessä tätä ongelmaa ei ole. Auto on siis Sierra 2,0 l jälkiasennettu ruisku ohc.
Drive Fast, Race Hard
Avatar
Fordson-Riesa-87
Viestit: 161
Liittynyt: 28 Tammi 2006 19:49
Paikkakunta: Hyllykallio

Re: Omituinen vika

Viesti Kirjoittaja Fordson-Riesa-87 »

Näin ekana kattelisin tulpan johtoja..
sierra -86(cossu)
BMW 528i -96
consul - 73
Bmw 525i -90
fr30
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Elo 2007 21:21
Paikkakunta: Karhula

Re: Omituinen vika

Viesti Kirjoittaja fr30 »

Nyt tuli isompi vika, ajoin oikeelle kääntyvää ramppia ylös, jolloin painoin kaasua koko matkan niin sen jälkeen auto ei sit ole käynytkään kuin kahdella tai kolmella.
Eilen tutkailin konepellin alle, putsasin virranjakajan ja katsoin tulpat jolloin selvisi että kolmosen ja nelosen tulpat oli ihan bensassa muuten ok.
Äsken mittasin tulpanjohdot ja tällaisia arvoja tuli:
1: 15.00
2: 15,4
3: 16,2
4: 18,4
Missä vika voi olla? Autoon just vaihdettu 7 tulpat niin epäilen että pitäskö vaihtaa 6 tulpat takasin, kun pelasi niillä paremmin.
Drive Fast, Race Hard
Bonari
Viestit: 4
Liittynyt: 29 Huhti 2009 09:46

Re: Omituinen vika

Viesti Kirjoittaja Bonari »

muistaakseni tulpanjohtojen vastusarvon pitäisi sattua 6.0-12.0 ohmin väliin että kannattaa vaihtaa ne tulpanjohdot mutta korjatkaa jos olen väärässä..ja varmaan ne 6 tulpat voi olla paremmat
Vastaa Viestiin