apua naarmutin äijän autoa!
apua naarmutin äijän autoa!
Perhana sain äijän farmari mondeoon komean naarmun aikaseks takaluukkuun---semmonen 10cm pitkä ja jokusen millin leveä...tuli pultin kannasta...saamari oon ihan hajalla...onko mitään toivoo millä siitä sais tehtyy vähemmän huomaamattomamman.....vedin siihen jo äkkiä kunnon kerroksen värivahaa päälle ja kiillottelin jotta ei näkyisi puhdas pelti naarmun pohjalla.....auttakaa ny vähä!
2016 Focus RS
2006 Mondeo ST220
2006 Mondeo ST220
Re: apua naarmutin äijän autoa!
No jos se suhtautuu autoihisa niiku mä en ei syytä huoleen, mut jos se on sen tärkein maallinen omaisuus jota palvotaan pyhänä ja arkena niin voithan koittaa bj.
Kaikenlaiset rojektini @ http://wonk.sytes.net/76s/
Itse "Äijänä" tovoisin että kertoisit nyt vaan miten kävi tuskin nyt tahallesi naarmutit sitä.
Sais nyt jollain oikealla aineella peitettyä sen naarmun jos se peltiin asti meni ettei ensi talvella tarvi
ihmetellä että kylläpä jännästi pukkaa ruostumaan tuo viiva.

Sais nyt jollain oikealla aineella peitettyä sen naarmun jos se peltiin asti meni ettei ensi talvella tarvi
ihmetellä että kylläpä jännästi pukkaa ruostumaan tuo viiva.
Hetki meni kelatessa tota ekaa vastausta mutta totta tosiaan jos ukko on musiikin ystävä niin nahkahuilukonsertti ei varmaan olisi yhtään huonompi vaihtoehto!!! 

Focus 2008 1.8TDCi