Ohjausyksikön kytkinanturi
Ohjausyksikön kytkinanturi
Mitä ohjausyksikkö tekee tiedolla onko kytkin painettu vai ylhäällä?
-
Re: Ohjausyksikön kytkinanturi
Veikkaisin liittyvän siihen, että osaa laittaa polttoaineen syötön taas päälle moottorijarrutuksen jälkeen, ettei kone sammu..
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
Löytyykö vakkaria, tai onkohan ollut?fiesta89 kirjoitti:Mitä ohjausyksikkö tekee tiedolla onko kytkin painettu vai ylhäällä?
Mä en tajunnu sun kysymystä..JanneR kirjoitti: Löytyykö vakkaria, tai onkohan ollut?
Vakionopeussäätimeen kuuluu myös kytkinpoljinanturi.fiesta89 kirjoitti: Mä en tajunnu sun kysymystä..
Hain kirjastosta fiesta <-2002 korjauskäsikirjan ja olen sitä selaillu. Mul ei (ainakaan vielä) ole tota autoa mutta vakionopeudensäädintä ei ole.
Olen yrittänyt mielessäni ymmärtää moottoriohjausyksikön eri antureiden toimintaa jotta sitten osais jotain yrittää tehdä jos (lue kun) ongelmia esim. tyhjäkäynnin kanssa tulee.
Mahtaakohan se moottorijarrutuksen jälkeen tarvita anturia kytkimeltä, eikö siihen tyhjäkäynnin palautukseen riittäis kierrosluvun seuraaminen muilta antureilta?
Olen yrittänyt mielessäni ymmärtää moottoriohjausyksikön eri antureiden toimintaa jotta sitten osais jotain yrittää tehdä jos (lue kun) ongelmia esim. tyhjäkäynnin kanssa tulee.
Mahtaakohan se moottorijarrutuksen jälkeen tarvita anturia kytkimeltä, eikö siihen tyhjäkäynnin palautukseen riittäis kierrosluvun seuraaminen muilta antureilta?