Takalasinpyyhin

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
montsari

Takalasinpyyhin

Viesti Kirjoittaja montsari »

Mondeo -02, takalasinpyyhin jumitti pakkasella ja poltti sulakkeen. Sulakkeen vaihdon jälkeen pyyhin kyllä toimi mutta automatiikka ei enään entisellään. Eli pyyhin voi esim. jäädä keskelle lasia odottamaan seuraavaa pyyhkäisyä. Missä vika?
jaska74

Re: Takalasinpyyhin

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

mulla sama vika tuolla autosähköosastolla :wink:

täältä en vastausta ole saanut, mutta eräällä toisella sivustolla kehoitettiin tarkistamaan moottorin maadotus (siis sen pyyhkijän moottorin :lol: )
en ole vielä kerinnyt koittamaan. jos kerkiät ensin niin kerro toki missä vika...
Focus 1.0 edition a6 2017
Rotta-Racing

Viesti Kirjoittaja Rotta-Racing »

Pyyhkijänmoottori kärähtänyt,Toimii välillä ja välillä ei..
NYKYISET
-Sierra 2.0Is -86 (Talvilelu)
-Nissan KingCap 2.5Td -88 (Metsä peli)
-Mondeo V6 -98 STW (Projekti)
-Mondeo 2.0 STW -97 (Vaimon kauppakassi)
EXÄT tuolla
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=110208
jaska74

Viesti Kirjoittaja jaska74 »

eipä se ainakaan mulla moottori voi olla kärähtänyt, kun kuitenkin toimii joka kerta kun viikseen koskee. ongelma vain on siinä että pyyhin ei palaudu reunaan kun viiksestä päästää irti, vaan jää juuri siihen missä on sillä hetkellä
Focus 1.0 edition a6 2017
juppi79

Viesti Kirjoittaja juppi79 »

jaska74 kirjoitti:eipä se ainakaan mulla moottori voi olla kärähtänyt, kun kuitenkin toimii joka kerta kun viikseen koskee. ongelma vain on siinä että pyyhin ei palaudu reunaan kun viiksestä päästää irti, vaan jää juuri siihen missä on sillä hetkellä

Tuntuis et virrat katkee sieltä heti kun olet päästäny vivusta irti... katso meneekö sinne vielä virta kun päästät irti vai mykistyykö.. :roll:
Ford Mondeo -03 115 tdci
Vastaa Viestiin