SIERRA, MT75 ONGELMA !?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
jaslyh

SIERRA, MT75 ONGELMA !?

Viesti Kirjoittaja jaslyh »

Tervehdys alan tietäjät !!

Itselleni aivan uusi tuttavuus, Sierra 2.0i doch tuli hankittua. Siinä ilmeni vaihdelaatikossa ongelmaa, kakkosvaihde menee päällä melkoisen kurahduksen saattelemana. Aivan kuin oisin jossain topicissa siitä juttua nähnyt mutten sitä nyt olevinaan löytänyt.

Kysymykseni kuuluukin siis onko jollain suoralta kädeltä vastausta/korjauskeinoa moiseen vaivaan ??

Kiitokset jo etukäteen !!
tonis

Re: SIERRA, MT75 ONGELMA !?

Viesti Kirjoittaja tonis »

Meneekö nelonen ja pakki miten päälle? Saattais olla laatikon kannattimen kumi siin tapauksessa..
jaslyh

Viesti Kirjoittaja jaslyh »

Mä aluks kans epäilin tota kannattimen kumia mutta 4:en ja pakin kanssa ei oo mitään ongelmaa, ne menevät oikeinkin hyvin pykälään..

Jotain on kakkosen osalta pielessä, ei oikein huvittaisi purkaa koko laatikkoa pelkästään opiskelutarkoituksessa, olen antanut itselleni kertoa että laatikko on erittäinkin kestävä oikein pidettynä jotenka helppoa ehjäyskeinoa metsästelen..
emax
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja emax »

Synkrorenkaita epäilen. Nuolla kun usein revitellään ja kakkonen survaistaan sitten väkisin päälle niin kuluuhan ne. Mones mt75:s oon törmänny samaan vikaan, oli sitte dohc tai nelikko cossu. Yhtäkää en kyllä oo purkanu tai kattonu että mikä sielä oikeasti on
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Vastaa Viestiin