Ihan tuosta alakerrasta pitäs tietää muutama seikka. Oma suunnitelma on käyttää ohc:n omaa kampiakselia, koska se tuskin tulee kestävydessä vastaan (kun pysytään 200 hepan paikkeilla), mutta ongelma onkin mitkä männät ja kanget toimisivat parhaiten? Wiseco ja Eagle ovat ilmeisesti hyvä yhdistelmä, mutta kaikki ohc:n wisecot vaatii 92mm porauksen...

Toinen kysymys koskee itse nokka-akselia. Eli jos laitan yli 300 asteisen nokan, niin meneekö auto päästöjen puolesta läpi, vai onko edes väliä kun auto vuodelta -84, eikä siis vähäpäästöinen? Ja toimiiko edellä mainittu nokka mitenkä iiässän oman imusarjan kanssa, jos ruiskuksi laitetaan Megasquirt ja suuttimet on vaihdettu esim. 300cc kokoisiksi?
Sitten tuo sytkä.. Pärjääkö virranjakajalla minkälaisten tehojen kanssa, ennen kuin on tarvetta asentaa hukkakipinäsytytys?
Siinäpä sitä olis vastailtavaa. Turboahtamisen päädyin hyllyttämään budjettisyistä..
