renkaita netistä
renkaita netistä
onko kokemusta rengas onlinen palvelusta miten homma toimii jos sieltä tilais renkaat?
pitäis hommata kesikset ens kesäks valmiiksi. ajattelin keskiluokan renkaita tohon mondeoon merkeistä hankook,marangoni, kumho,falken. aikalailla samoissa hinnoissa osais vaan päättää mitkä ottas. kokemuksia pliis?
pitäis hommata kesikset ens kesäks valmiiksi. ajattelin keskiluokan renkaita tohon mondeoon merkeistä hankook,marangoni, kumho,falken. aikalailla samoissa hinnoissa osais vaan päättää mitkä ottas. kokemuksia pliis?
ford mondeo trend wagon 1.8 vm.-01
Re: renkaita netistä
Itse tilanneena tuolta,voi kehua toimintaa,tulivat ajallaan kotiovelle.
Joo, itse tilannu neljät renkaat sieltä. Aina ollu uutta kamaa. Viimeiset renkaat tuli kahdes eräs(joka vähän säikäytti). Seuraavana päivänä tuli toiset kaksi rengasta. Muuten tullut aina kaikki neljä rengasta kerralla. Suosisin jättämään kaikkein halvimmat renkaat muille ette tule ongelmia takuu asioissa. Jos tilaa jotku Nankang yms. ja alkaa syyttää siitä rengas on-linea, niin menis itseensä. Itse suosinu laatu merkkejä, ja en ole katunut.
-Mondeo ST200-
Like McDonalds says "I'm Lovin It"
Vanteet kerran sieltä tilasin ja toimi hyvin homma.
Joo jotkut hinnat alkaen merkit saattaa kyllä olla melko räpelöitä ainakin matalemmissa profiileissa.
Nankangit ja varsinkin hankookit tosin pelas ihan hyvin mulla korpparin alla. Nyt tuli mondeoon hommattua wanlin 205/45-17 nakit ja vähän veltoilta tuntuivat. Eikä mikään ihme kun kattelin katsastuksessa siinä kun se testasi niveliä ja rytkytti koneella etupyöriä eestaas niin noissa renkaissahan on profiili aivan saakelin lerppu. Voisi verrata johonkin 70 sarjan renkaaseen.
Ens kesäks pitää varmaan hommata jotkut paremmat.
Tosin piti nytkin ostaa bf goodrichit, mutta ei ollu taas sillä hetkellä niin paljoa ylimäärästä.
Joo jotkut hinnat alkaen merkit saattaa kyllä olla melko räpelöitä ainakin matalemmissa profiileissa.
Nankangit ja varsinkin hankookit tosin pelas ihan hyvin mulla korpparin alla. Nyt tuli mondeoon hommattua wanlin 205/45-17 nakit ja vähän veltoilta tuntuivat. Eikä mikään ihme kun kattelin katsastuksessa siinä kun se testasi niveliä ja rytkytti koneella etupyöriä eestaas niin noissa renkaissahan on profiili aivan saakelin lerppu. Voisi verrata johonkin 70 sarjan renkaaseen.

Ens kesäks pitää varmaan hommata jotkut paremmat.
Tosin piti nytkin ostaa bf goodrichit, mutta ei ollu taas sillä hetkellä niin paljoa ylimäärästä.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Mulla oli edelliset BF Goodrich Profiler2, tosi hyvät renkaat. Vastas ohjauksee salaman nopesti. Nyt alla Pirelli P7000. Hyvät on nekin. Joo, lähinnä tarkoitin et kiinalaisis renkais enemmä täristys ongelmia. Ja ei ne ainakaa testeis sateel pidä mitää.
Tää rengas asia on vähän maku asia. Jos rengas on urheilullinen ja hyvä kuival, se ei välttämättä ole sateel kuin keskinkertainen. Ja myös toisin päin sama. Testit painottuu sade kelille, ni vertailun voittaa yleensä märänkelin ominaisuuksilla. Ja Pirelli nyt on kuuluisa kuivan kelin ominaisuuksista ja urheilullisuudestaan. Siksi nyt Pirelli ja samasta syystä edelliset BF Goodrich markkinoi renkaita "urheiluauton korvikkeena".
Mainoksen uhri...

Tää rengas asia on vähän maku asia. Jos rengas on urheilullinen ja hyvä kuival, se ei välttämättä ole sateel kuin keskinkertainen. Ja myös toisin päin sama. Testit painottuu sade kelille, ni vertailun voittaa yleensä märänkelin ominaisuuksilla. Ja Pirelli nyt on kuuluisa kuivan kelin ominaisuuksista ja urheilullisuudestaan. Siksi nyt Pirelli ja samasta syystä edelliset BF Goodrich markkinoi renkaita "urheiluauton korvikkeena".
Mainoksen uhri...

-Mondeo ST200-
hankook ventus 215/35 18 tuli aikataulun mukaisesti noin 4pvä tilauksesta..ei ole kyseisen firman kanssa ollut mitään ongelmia hyvin on toimitukset toiminu.... 

Ex Ford focus st170 2002
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
Ex Ford focus st225 2006
Ex Ford mondeo 1.6 ecoboost 2014
Ex Ford focus 1.6 ecoboost 2011
Ex Ford Focus 1.5 ecoboost M6 St-line Wagon 2019
Ford Fiesta 1.0 ecoboost M6 Active 2021
Ford Kuga 2.5 Phev Active X 2024
kiitosta vaan kokemuksista.
alkanu kiinnostaa nuo hankookit koossa 205/55 16. pitänee rengas onlinesta tilata.
mitähän lie maksaa nykypäivänä aluvanteille laitto ja tasapainoitus liimapainoilla kuopion alueella?

alkanu kiinnostaa nuo hankookit koossa 205/55 16. pitänee rengas onlinesta tilata.
mitähän lie maksaa nykypäivänä aluvanteille laitto ja tasapainoitus liimapainoilla kuopion alueella?

Kannattaa tuolta renkaita hankkiessa huomioida, että päällelaitossa rengasliike ottaa sitten kunnon katteet. Vaasassa hintoja soittelin, ja haitari sattu välille 90-60 euroa 16" aluille, joka mun mielestä on ihan sikamaisen kallista. Kannattaa rengas-onlinen sivuilta katella ne yhteistyökumppanit, jos semmonen sattuu paikkakunnalla olemaan niin kumien päällelaiton ei pitäisi maksaa maltaita (minä huomasin tuon vasta, kun ryöstö oli jo tapahtunut).
Renkaat on aina olleet "ihan niinku kaupasta ostetut" ja toimitus on toiminut mallikkaasti.
Renkaat on aina olleet "ihan niinku kaupasta ostetut" ja toimitus on toiminut mallikkaasti.
Pari kertaa olen tilannut rengas-onlinesta. Toimitusaika ollut molemmilla kerroilla pari päivää pidempi kuin luvattu. Ja puhelinnumero on molemmilla kerroilla hävinnyt ja renkaat on pitänyt postista hakea, kun en ole ollut kotona. Muuten toiminut kyllä hyvin.
Ja kannattaa todellakin katsoa yhteistyökummppaneita, koska "kivijalka"-rengasliikkeet ottavat kyllä korkeimman taksan mukaan asennuksen. Mikä on ymmärrettävää, koska renkaat ei ole heiltä ostettuja.
Ja kannattaa todellakin katsoa yhteistyökummppaneita, koska "kivijalka"-rengasliikkeet ottavat kyllä korkeimman taksan mukaan asennuksen. Mikä on ymmärrettävää, koska renkaat ei ole heiltä ostettuja.
Yhden kerran olen tilannut renkaat rengas-onlinestä ja hyvin tuli kotiovelle asti. Tästä pari vuotta aikaa. Pirellin PZero Nerot tuli tilattua Focukseen. Tuolla tempauksella säästin 400e... Sitten kun soiteli rengasliikkeitä läpi, että paljonko vanteelle laitto ja tasapainotus maksaa niin ei tarvitse suuri summia maksaa.
Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium STW -16
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Ford Mondeo 1.8 110hv Trend 5d -04
Ex.
Ford Focus 2.0 Trend "RS-look" -01, Ford Focus 1.6 Trend -08, Ford Focus 1.6 Trend -04, Ford Sierra 2.0 Laser -85
Tällä kertaa sain tutusta rengasliikkeestä kyllä hakkapeliitta vitoset sen verran edullisesti, että taitaa jäädä rengasonlinet toiseksi.
En edes tota 205/55-16 kokoa sieltä löytänyt nokialaisena, mutta hakkapeliitta neloset näky jo maksavan reilusti enemmän.
En edes tota 205/55-16 kokoa sieltä löytänyt nokialaisena, mutta hakkapeliitta neloset näky jo maksavan reilusti enemmän.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96
Jep. Itsekin huomannu et ainoastaa kesärenkais rengas on-linel on kilpailukykyiset hinnat.
-Mondeo ST200-
joo tuli tilattua ens kesäks rengas onlinestä hankook ventus primet.
tilauksen laitettuani kesti n. reilun viikon kun tuli renkaat koti ovelle.
hinta oli kohtuu ja tavara sitä mitä pitikin
plussat rengas onlinelle+++
tilauksen laitettuani kesti n. reilun viikon kun tuli renkaat koti ovelle.
hinta oli kohtuu ja tavara sitä mitä pitikin

plussat rengas onlinelle+++

Nastarenkaat on tosiaan kalliita rengas-onlinessä. Syy on varmaan se, että nastoja ei saa keski-euroopassa käyttää. Pienet volyymit, pienet alennuksetTeRoK kirjoitti:Tällä kertaa sain tutusta rengasliikkeestä kyllä hakkapeliitta vitoset sen verran edullisesti, että taitaa jäädä rengasonlinet toiseksi.

Onko kukaan tilannut tuolta renkaita? http://www.camskill.co.uk/index.php
Itse tilasin sarjan testivoittaja Goodyear EfficientGripiä suomalaisesta nettikaupasta http://www.renkaat-netista.fi. Toimitus oli nopea, kestiköhän semmoset 5 päivää.
Ei valittamista.
Ei valittamista.
Itse olen rengas-onlinesta myös tilannut ja hyvin toimii. nettiä selaillessa löysin tällaisen Reifen Direkt.de onko porukoille tuttu paikka. Hinnat näyttäis olevan suh edulliset.
Mondeo -09 2.5T

KM däck ja vannetukku mistä renkaani tilaan. Ja vanteita on tilailtu special fälgarilta. Erittäin hyviä kaikki.