Koneessa nyt 40mm weberit, garretin tO3, aikasta iso cooleri ja metallinen kannentiiviste. Nyt ahtoja nostaa 0.8bar ja kiihdytyksessä pitää sen 0.6bar ja noilla asetuksilla kuulemma penkitetty 186hv entisen omistajan mukaan mutta ei ollu paperia näyttää!!!
RS T:n kestävyys??
RS T:n kestävyys??
Elikkäs tuli hommattua tommonen rakennettu turbo esco, Mitenköhän ton 1.6 cvh koneen kestävyys??
Koneessa nyt 40mm weberit, garretin tO3, aikasta iso cooleri ja metallinen kannentiiviste. Nyt ahtoja nostaa 0.8bar ja kiihdytyksessä pitää sen 0.6bar ja noilla asetuksilla kuulemma penkitetty 186hv entisen omistajan mukaan mutta ei ollu paperia näyttää!!!
Tarkotuksena ois nostaa paineet sinne 0.8 luokkaan ni liekköhän tuo motti kestäs sen? Vai kannattaskohan säätää penkissä ahdot, kaasarit ja bensan paineet ni saattas saaha seokset kohilleen?
Koneessa nyt 40mm weberit, garretin tO3, aikasta iso cooleri ja metallinen kannentiiviste. Nyt ahtoja nostaa 0.8bar ja kiihdytyksessä pitää sen 0.6bar ja noilla asetuksilla kuulemma penkitetty 186hv entisen omistajan mukaan mutta ei ollu paperia näyttää!!!
Re: RS T:n kestävyys??
Täällähän porukka on aktiivista muihin foorumeihin verrattuna!!! 
-
tony the tiger
- Viestit: 22
- Liittynyt: 22 Kesä 2006 03:28
- Paikkakunta: Joensuu
Re: RS T:n kestävyys??
Luonnollisestikin olis hyvä saada seokset kohdalleen jos meinaat ahtoja nostaa. Eikä kannata unohtaa sytytystä...
Kestävyys on joka tapauksessa yksilökohtaista. Jossain 0,8-1,2 barin välillä yleensä vakio kiertokanki kurkkaa lohkosta ulos, ennemmin tai myöhemmin...
Kestävyys on joka tapauksessa yksilökohtaista. Jossain 0,8-1,2 barin välillä yleensä vakio kiertokanki kurkkaa lohkosta ulos, ennemmin tai myöhemmin...