Proben ylimaalausta...

Pellit, puskurit, maalaus, ruostevauriot, verhoilu, penkit jne.
Joni88

Proben ylimaalausta...

Viesti Kirjoittaja Joni88 »

Jeps, eli omistan 1gen gt proben. väri on musta (maalattu 2005), mutta käytetty harjapesussa varmaankin liiaksi sillä koko auton ympäri on sellasta pintanaarmua (hiusnaarmua). mietinkin että mitähän maksais auton ylimaalaus jos työt jättää ammattilaiselle. itse olen miettinyt mustaa uudestaan, tai sitten mattamustaa joka ei ihan joka probessa ole värinä. Mietinkin että onko maalin hinnalla eroa? tietysti joku kromi/kameleontti on kallista, mutta onko esim sinisellä ja mustalla tai mattamustalla eroa? tai metallihohdon ja normivärin välillä?

ja sit jos sais jotain maalausliikkeiden nimiä täältä pk-seudulta jotka ovat edullisia (lue hinta laatu suhteeltaan hyviä).

ja loppuun gallup :P mikä olis hieno väri tohon probelle? :)
2.2gt probe -92
jsel

Re: Proben ylimaalausta...

Viesti Kirjoittaja jsel »

Eikö naarmuista pääsisi helpoiten/halvimmalla eroon myllyttämällä?
Joni88

Viesti Kirjoittaja Joni88 »

niin no pääaiahän sitä. ja oon miettiny sitäki... mietn vaa et mitä maksaa moinen ylimaalaus, jos ilmettä haluu muuttaa... jotenki tuo mattamusta olis niin retee väriksi kun ei muilla ole ja itse tykkään ko väristä... myllytykseen menee jos ylimaalaus on liian kallis...
2.2gt probe -92
Rockford

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Joni88 kirjoitti:niin no pääaiahän sitä. ja oon miettiny sitäki... mietn vaa et mitä maksaa moinen ylimaalaus, jos ilmettä haluu muuttaa... jotenki tuo mattamusta olis niin retee väriksi kun ei muilla ole ja itse tykkään ko väristä... myllytykseen menee jos ylimaalaus on liian kallis...
..no eihän tuossa mattamustassa ole mitään sen kummallisempaa toimenpidettä, kuin: normaalit pohjatyöt, 2k-hiontaväri runnut, kartasta joku kiva helmiäismusta base ja perään mattalakka. Tuloksena hieman satiinimainen musta, riippuu tietysti mattalakastasi, kun niitäkin on muutamilla eri sideaineilla. Jos jotain mastonin mattamustaa vedät, niin tuloksena takuuvarma kulutuksen arka hutaistu lintta-look, oli se sitten vaikka ruiskulla vedetty.
Parhaillaan juurikin tuossa yksi MX-6:nen työn alla ja kokeilumielessä mustalle pohjalle itse sekoitettu, valkoiselle pohjalle tarkoitettu vaalea violetista kultaan taittava efektiväri, johon sekoitettu mustaa helmiäisbasea saapa nähdä mitä tulee :D Kerran tuollaisella vedin yhden bemarin konepellin ja tuloksena erittäin tumma/synkkä musta, joka taittaa violetista vihreään valossa...
Flaken tai pulverin sekoitus lakkaan tai baseen on myös erittäin poikkeava ratkaisu...toistaiseksi.

Hinnoista sen verran, että kysyppä ne maaliliikkeistä - haitaria kun on niiden kesken. Helmiäiset inan hinnakkaampia vrt. metallehin. Erikoishelmiäiset, efektit, candyt, cameleontit ym. asia luonnollisesti erikseen.
Vastaa Viestiin