Siis..
Mulla on 200tkm ajettu farmari jonka lukot sekoilee. Keskuslukitus toimii täysin niin kaukosäädöllä kuin avaimellakin, menee lukkoon, kaksoislukittuu ja avautuu normaalisti. Mutta...
Kun kuskin ovi (tai joku muukin ovi) on auki niin lukot paukkuu auki-kiinni-auki-kiinni aivan itsestään vaikka auton lähelläkään ei ole ketään. Kun kuskin ovea liikuttaa edestakaisin tai painaa alaspäin kun se on auki, lukot saattaa paukkua.
Mondeossa ei mun mielestä ole systeemiä joka laittaa keskuslukon päälle kun auto lähtee liikkeelle, mutta tässä yksilössä on. Kun lähtee ajamaan niin joskus ovet menee heti lukkoon (sinänsä ok) mutta yleensä ne naksuu tosi kauan ennen kuin menee lukkoon (tai ennenkuin menee hermot ja laitan itse lukkoon).
Oon avannut kuskin oven verhoilun ja mm. lukkomoottorille (tms..?) menevää liitintä heiluttaessa lukot naksuu. Liittimet on puhdistettu ja ok. Ovelta korin puolelle menevissä johdoissa ei ole vikaa. Eli vika on kai keskuslukitusta ohjaavassa kuskin ovessa, mutta missähän siellä? Saako osia mihin hintaan?
Jos joku teistä asuu PK-seudulla ja osaa korjata tai diagnosoida niin saa ottaa yhteyttä.
Kiitos!!
epelvo@taik.fi