2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
Käytettävissä olisi purettavan 2.9 Scorpion tekniikka, automaattivaihteet. Oliskohan tuollainen mahdollista laittaa kohtuullisella työmäärällä ja nykyisten määräysten puolesta -77 malliseen 2.0 Granadaan ?
Re: 2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
Tämmöset vaihtoehdot löytyy autowikistä
Jos se 2,9 on se normaali 150hv eikä cosworth 24V 195hv niin saattaas onnistuakki.
Jarrut pitää ainaki vaihtaa tuon 3,0 granadan omiin ja ehkä jouset, kallistuksenvakaaja(t), jne
Koodi: Valitse kaikki
Ford Granada mk1 (1972–1977)
Moottorit
* 1.7, 65 hv
* 1.7, 70 hv
* 1.7, 75 hv (ei farmari)
* 2.0, 87 hv (ei farmari)
* 2.0, 90 hv
* 2.0, 95 hv
* 2.0, 99 hv
* 2.3, 108 hv
* 2.5, 120 hv (ei sedan)
* 2.6, 107 hv
* 2.6, 125 hv @5000 r/min
* 3.0, 138 hv
Jarrut pitää ainaki vaihtaa tuon 3,0 granadan omiin ja ehkä jouset, kallistuksenvakaaja(t), jne
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
Re: 2.9 Scorpion tekniikka => 2.0 Granada mk1
Scorpion rekisteriotteessa teho 107 kW
Onko 3.0 Granadan jarruissa muuta eroa kuin että etulevyt on jäähdytetyt ?
Ainakaan Motonetin hinnastossa ei käynyt ilmi muuta eroa.
Onko 3.0 Granadan jarruissa muuta eroa kuin että etulevyt on jäähdytetyt ?
Ainakaan Motonetin hinnastossa ei käynyt ilmi muuta eroa.