saako tuollaisesta sierrasta poistaa nuo hemmetin saaste-laitteet,katin??
ja sit jos jollakin on vinkkejä tollaisesta autosta niin eiku kertomaan ihan rohkeesti vaa


Se on totta että cvh on ihan passeli kone escojen ja fiestojen nokalla, mutta tuo sierran cvh on vakiona aika onneton esitys. 1.6 "yksipisteruiskusta" taisi irrota 80 heppaa (voi olla että muistan omiani). Kyllähän se varmasti erimalliin kulkisi jos sinne sierraan saisi vaikka tuon 1.6 efin vaihdettua, mutta liekkö samalla vaivalla sinne saisi sen 2.0 dohc:n, tehotkin hyppäisi samalla 120hv:n. Tosin ei ole ongelmaton kone tuo dokkikaan... (kansi)Mondeomies kirjoitti:joo mulla on ollu 4 cvh-eskoa ja yks cvh-fiesta. cvh:ssa on ollu vakiona ihan tarpeeks tehoja mulle. ainakin fiestassa kun on 110 hepoa 1600:sessa EFI:n kanssa. ilman kattia tosin. cvh on aika aliarvostettu kone lähinnä metelin takia suuremmissa vauhdeissa. perusrakenne oli aikoinaan aika ufo kun siinä on hydrauliset venttiilinnostimet ja kärjetön sytytys kaasarimalleissa jo ´80 tai ´81 en muista tarkalleen. mutta viisaammat on sanoneet että cvh:ssa olis vielä ihan kivasti virityspotentiaaliakin. mene ja tiedä. rahaa virittelyyn sitten uppoaakin paaaaljon enemmän kuin Ohariin tai Dochariin (niinkuin em. kirjoittelivatkin). muistaakseni CVH-sierroja sai 1,8 litraisenakin, korjatkaa jos olen väärässä! nakkaa sellainen keulille niin johan tulee tehoja.