Mondeo sivuvilkut kiinni?
Mondeo sivuvilkut kiinni?
Vaihdoin Mondeoon kirkkaat sivuvilkut. Oletin että asennus on plug and play, mutta kuitenkin katkesi pari hakasta toisesta vilkusta. Nyt se on väljästi paikallaan. Kysymys kuuluu millä kannattaisi tiivistää se kiinni siten, että polttimonvaihto on vielä mahdollista rikkomatta vilkkua? Silikonilla? 

Re: Mondeo sivuvilkut kiinni?
Ei ainakaan silikonilla! Vihoviimeinen aine mitä autoon sotketaan. Tuubisililkonit syö peltiä uskomattomalla vauhdilla ja sprayroippeet estää paikkamaalaamisen ovien lähettyvillä aivan täysin.
Vilkun kiinnittämiseen voisin suositella jotain kakspuoleista tarraa, tai vaihtoehtoisesti 3e hintasta uutta vilkkua, jopa kirkkaana saatavilla jokaisesta varaosapuljusta.
Vilkun kiinnittämiseen voisin suositella jotain kakspuoleista tarraa, tai vaihtoehtoisesti 3e hintasta uutta vilkkua, jopa kirkkaana saatavilla jokaisesta varaosapuljusta.
Vw T2 -68 ja -74
Ex:Mondöö 2,5 V6 gt stw -97
Ex:Mondöö 2,5 V6 gt stw -97
Tjaa, pitää jotain liimaa kehitellä. Ei heti kehtais uutta paria tilata, kun 39e pari kustantaa tuollaiset ainakin ScStylingillä...

Jotain 2-puoliteippiä alle..3M löytyy ainakin hyvinkin tiukkaa liimapintaaakiolavi kirjoitti:Tjaa, pitää jotain liimaa kehitellä. Ei heti kehtais uutta paria tilata, kun 39e pari kustantaa tuollaiset ainakin ScStylingillä...
mutta kai tuohon vähempikin riittäis että saa joskus
vielä suht suosiolla irtikin.
ei sieltä mitään junia t...
Kuumaliimalla ja sialla ite villkkuja liimailen...
Se kuumaliima mitä itse olen joskus testannut ei kestänyt pakkasta ja sikaa joutuu ostamaan aika paljon kerralla. Mites olis Fix it rakennusliima. Joustava liima miltei kaiken mahdollisen liimaukseen. Kuivumisaika tosin pitkän puoleinen eli vuorokauden verran.
--
Mondeo STW -01
Mondeo STW -01
Paljon kerrallaSeppo kirjoitti:Se kuumaliima mitä itse olen joskus testannut ei kestänyt pakkasta ja sikaa joutuu ostamaan aika paljon kerralla. Mites olis Fix it rakennusliima.