Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ei kummonen hommana, aurauskulmat voi mennä päin honkia jos ei tarkkana.
Eli ensin pyörä pois ja tuet auton. sokka raidetangon kruunumutterista pois, mutteri auki. itse raidetangon pää pois sovitteestaan siten että laitat vasaran nivelen taakse ja lyöt edestä eli tarvitset 2 vasaraa mieluiten moskaa (tämä jos ei kiilamaista haarukkaa lähistöllä mikä on tarkotettu näiden sovitteiden aukomiseen).
jos lyöt pelkkään kierre osaan ei lähde niin helposti auki. sitten samalla tavalla raidetangon pää akselistaan auki vasara alle siten et se lukitus mutteri makaa sen päällä ja toisella lyöt tällöin se "herää" kun on kuitenkin ruosteessa.
raotat mutteria auki raidetangon päästä merkkaat kohdan missä vanha on esim teipillä siihen kohtaan kuinka syvälle se tuli kierteisiin ja kierrä vanha pää pois uus takas teipin kohtaan ja kokoat päinvastasessa järjestyksessä.
Ite oon tehny niin, että oon laskenu montako kierrosta sitä vanhaa pitää pyörittää auki, ja sitte ruuvannu uuden yhtämonta kierrosta kiinni. Mutta makuasia, kumpi ny vaan tuntuu helpommalta.