Sierra DOHC erot moottorin ohjauksessa? erot käytännössä...

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
dinicardi

Sierra DOHC erot moottorin ohjauksessa? erot käytännössä...

Viesti Kirjoittaja dinicardi »

Sierra IS Dohc -89 moottorin vaihto. eli kysyn teiltä viisaammilta,että onko 89mallisen dohcin ja -91 mallisen dohcin moottoreissa eroja eli omassa autossa ei oo kattia,ja uus kone on vähä päästöisestä. lähinnä kiinnostaa se että toimiiko toi uus kone vanhemman eculla yms boxeilla? ulkoisesti eroja huomasin vain siinä että omassa autossa on se potikka mistä voi säätää seoksia..siellä akun luona map vieressä, ja katti mallissa ei sitä ole. onko muita käytännön eroja. en kuitenkaan viitsis moottorin ohjaimia yms muita boxeja alkaa vaihtelemaan. :? yritin jo haulla ettiä mut en löytäny oikein tästä aiheesta mitään :o luulis että joku on joskus kyseisen kone swapin tehnyt,sen verran on dohc koneita kuitenkin hajonnut tai ainakin kansia.
nestori

Re: Sierra DOHC erot moottorin ohjauksessa? erot käytännössä...

Viesti Kirjoittaja nestori »

MuTuna sanottuna en usko, että on mitään merkittävää eroa mikä aiheuttaisi ongelmia koneswapissa. Luulen että korkeintaan koneessa olevia antureita voisi joutua vaihtamaan päikseen, mutta en usko sitäkään.
Kuga PHEV
dinicardi

Re: Sierra DOHC erot moottorin ohjauksessa? erot käytännössä...

Viesti Kirjoittaja dinicardi »

noin se koneen myynyt kaverikin sanoi,ja itse tuota miettinyt kanssa. mutta kun itse en ole vielä dohc koneita korjaillut. Lisää vastauksia saa toki antaa jos jollain tietoa on :D
kiitos Kuitenkin nopeasta vastauksesta.
EDIT: Nyt on kone vaihdettu ja kaikki meni niin kuin piti 8) eli ei tarvinnut muuta kun laturin kiinnike vaihtaa kun itselläni ei ole ohjaustehostinta. eli kattimallin moottori toimii täysin vanhemman eculla yms...
Vastaa Viestiin