Sierra 82-86 isot / pienet valot?
Sierra 82-86 isot / pienet valot?
Tuota vanhan mallin Sierraa tuntuu ainakin 84-86 malleja löytyvän sekä isoilla että pienillä ajovaloilla, minkä mukaan määräntyy kummat autossa on?
Re: Sierra 82-86 isot / pienet valot?
Arvaus;
http://www.crustworld.co.uk/sierra/techspec/82.html
Nopeesti katottuna Ghiioissa olis lisäksi ne lisäkaukovalot, jos niitä tarkoitat.

Nopeesti katottuna Ghiioissa olis lisäksi ne lisäkaukovalot, jos niitä tarkoitat.

Farkku Mondeo 1,8 Bensa, 2002, MK3 STW Turnier Stardust Silver Trend Wagon
Niin itsekkin luulin mut näyttäis olevan muissakin kun katsoo myynnissä olevia autoja..tursas kirjoitti:Arvaus;
No is varmaan ainakin listalle lisäksi?
ei sieltä mitään junia t...
mulla orkkis -86 ja isot valot ja kaikissa vuosimallista -86 eteenpäin lähtien ollut isotvalot ja -87 lähtien vilkut ajovalojen vieressä aikaisemmat niillä pienillä näin olen ainakin itse huomannut 

Käsittääkseni isot valot eli lisäpitkät on saanu lisävarusteena valittua laseriin jostain vuodesta eteenpäin. iS ja Ghiassa ne on ainakin ollu vakiona.
Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
eli kaikki autot pari vuotta valmistuksen aloittamisen jälkeen erikoismalleja???emax kirjoitti:Käsittääkseni isot valot eli lisäpitkät on saanu lisävarusteena valittua laseriin jostain vuodesta eteenpäin. iS ja Ghiassa ne on ainakin ollu vakiona.

kaverilla oli -86 pienillä valoilla.
Nettiautostakin niitä löytyy
edit:
Saatat kyllä olla oikeassakin ja minä väärässä, ja nämä -86 pikkuvaloiset olis -85 mallia mutta myity vasta -86
edit:
Saatat kyllä olla oikeassakin ja minä väärässä, ja nämä -86 pikkuvaloiset olis -85 mallia mutta myity vasta -86

Henry Ford's Quadricycle projekti Youtube@torala
oli kyllä eka kerta kun tollasen näin!periaatteessa jos tuo olis kolariauto ja vaihettu vanhemman keula tai siten niinkuin sanoit...emax kirjoitti:kaverilla oli -86 pienillä valoilla.
edit:

Minun käsittääkseni niitä pikkuvaloisia sierroja on valmistettu 82-84 ja sit joissa lisäpitkät rinnalla niin 84-87 ja sit loput on mk2 88-93 niitä jotka ei ole noilla laatikko valoilla. Poikkeuksia varmasti on niinku mainitsitte noi ns:erikoismallit.
-
Kyllä pikkuvalollisia on valmistettu 82-86 varustetasosta riippuen. Normi 1986 laserissakin vakiovarusteena pienet valot, lisäpitkät lisävaruste. Tosiaan ghioissa ja XR/Cosworth/IS "pitkät"umpiot. Onhan noi niin vanhoja autoja, että moni on rakentunut uudestaan vuosien saatossa, joten mitä vaan voi keulalat löytyä, mutta noin on ollut alunperin.
1965 Volvo Duett
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer
1966 Morris Mini 850
1984 MZ 250 ETZ
2006 Audi A4 Quattro
2007 Honda Accord 2,0iA sports tourer