sierran virittelyä.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Ford_power
Viestit: 9
Liittynyt: 07 Tammi 2008 22:11
Paikkakunta: Keminmaa

sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Ford_power »

morjens.

Tietäiskö joku että passako 1.6 ohc kansi suoraan 205 ohari lohkoon. ja paljon kannesta kestää ottaa poies ettei kolise yhteen. ja sit viel jos jollaki luiskasierran tuning puskureita ja helmoja ylimääräsen nii oisin kiinnostunut.
HELLbound
Viestit: 174
Liittynyt: 14 Maalis 2005 19:45
Paikkakunta: HELSINKI

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja HELLbound »

Käy suoraan...puristuksia joutuu päinvastoin muistaakseni laskemaan, eli palotiloja suurentaa, jottei rupee nakuttaa...
Ford Fiesta 1.6i Ghia -02
Pastori86

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Pastori86 »

Ei tarvii mitään muuta tehdä kuin laittaa paikoilleen... ei se rupea nakuttamaan jos on säädöt ja seokset kohdallaan.... ja kuhan muistaa ajella tuolla 98 tai oktaani puusteria käyttää... ettei millään 95 ajele... itsellä ainakin sen verran tuosta kokemusta... ventiilien nakuttaminen vaan meinaa sitä että seokset ei ole kohdallaan tai tankissa on 95 :D
Aksu
Viestit: 1004
Liittynyt: 10 Helmi 2005 00:20

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Aksu »

Pastori86 kirjoitti: itsellä ainakin sen verran tuosta kokemusta... ventiilien nakuttaminen vaan meinaa sitä että seokset ei ole kohdallaan tai tankissa on 95 :D
TÄH :?:
Kyllä ne venttiilit nakuttaa jostain ihan muusta syystä kun seoksista/95:sta.
gti golo palloilija
Pastori86

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Pastori86 »

Aksu kirjoitti: TÄH :?:
Kyllä ne venttiilit nakuttaa jostain ihan muusta syystä kun seoksista/95:sta.
kylhän se muustakin voi... mutta tämä katsoin itse suurimmaksi syyksi tuossa omassa entisessä OHC koneessa... meinaan sillä kun ajo ja tankissa oli 95 niin kiihdytyksissä alkoi venttiilit räklättää... mutta sitten kun tankissa oli 98 niin katosi yläkierroksilla oleva räklätys...
country sedan
Viestit: 692
Liittynyt: 07 Helmi 2005 08:52
Paikkakunta: Kausala

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja country sedan »

Pastori86 kirjoitti: kylhän se muustakin voi... mutta tämä katsoin itse suurimmaksi syyksi tuossa omassa entisessä OHC koneessa... meinaan sillä kun ajo ja tankissa oli 95 niin kiihdytyksissä alkoi venttiilit räklättää... mutta sitten kun tankissa oli 98 niin katosi yläkierroksilla oleva räklätys...
Ei puristuskestävyydeltään riittämättömästä pensasta johtuvalla nakutuksella ja venttiilien ääntelyllä ole mitään tekemistä keskenään.
Pastori86

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Pastori86 »

no kiitoksia selvennyksestä... että se sitten ei ole venttiilien räklätystä ollut...
Ford_power
Viestit: 9
Liittynyt: 07 Tammi 2008 22:11
Paikkakunta: Keminmaa

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Ford_power »

Pastori86 kirjoitti:Ei tarvii mitään muuta tehdä kuin laittaa paikoilleen... ei se rupea nakuttamaan jos on säädöt ja seokset kohdallaan.... ja kuhan muistaa ajella tuolla 98 tai oktaani puusteria käyttää... ettei millään 95 ajele... itsellä ainakin sen verran tuosta kokemusta... ventiilien nakuttaminen vaan meinaa sitä että seokset ei ole kohdallaan tai tankissa on 95 :D

ei se kyl pensast se nakuttaminen johdu vaan venttiilivälyksistä ja jotku nakuttaa väärästä sytytys ennakostakin....
Ford_power
Viestit: 9
Liittynyt: 07 Tammi 2008 22:11
Paikkakunta: Keminmaa

Re: sierran virittelyä.

Viesti Kirjoittaja Ford_power »

mulla kyllä katos ittellä se räklätys pelkällä venttiiliensäädöllä...
Vastaa Viestiin