Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs bensapumppu sanoi työsopimuksen irti.. merkkiliikkessä sanoivat uuden hinnaksi 350 euroa.. ja siihen tulisi joku anturi matkaan.. motonetissä kyseinen värkki maksaa muutaman kympin... mikähän anturi siinä voisi olla kyseessä kun ei jäänyt päähän mitä merkkiliikkessä sanoivat?? ja onkohan se ihan välttämätöntä vaihtaa uuteen??
Onko se pumppu tankin päällä vai tankin sisällä??
Ford Orion -91 1.6i Efi - Autojen taivaassa -
Renault Clio -00 1.4 RT - Se kakkosauto -
Joo... jatketaanpas hieman... diagnoosi oli että bensapumppu olisi sökö.. mutta..
Kysytäänpäs viisaammilta, parisen viikkoa sitten kovien pakkasien aikaan hyyty(onneksi kotipihaan)
luultiin että auto on "jäässä", kun ei millään halunnu lähteä käyntiin vaikka saman päivän aamuna toimi jotenkin tosin konetta ei saanu kiertämään yli 3000 rpm...joten viikon seisoi pihassa jäänestot tankissa. viikko sitten perjantaina lähti käyntiin kuin mitään ei olisi ollukkaan ja toimi viikonlopun kuin unelma...
ja maanantai aamuna heitti tien päälle... alkoi nykimään eikä vastannu kaasuun ja lopulta sammu..
Kun yritti käynnistää uudelleen niin ehkä sekunnin pysy käynnissä, joka kerta kun kaasua polkasi niin sammu... takapenkin suunnalta kuulu semmosta kivan kuulosta rätinää ja haisi palaneelle...
Oireet kyllä viittaavat bensapumppuun, mutta onkos muita ehdotuksia...???
niin, ja missähän kohti mahtaa olla kaasuläpän asentoanturi??
Ford Orion -91 1.6i Efi - Autojen taivaassa -
Renault Clio -00 1.4 RT - Se kakkosauto -
Pumpun jälkeen siellä on jonkunlainen "paineentasaaja", jossa kumitiivisteet. Ne tiivisteet on joko pois paikoiltaan tai rikki. Korjasin alkuviikosta just sellasen. Sen voi kuulemma ohittaa letkun pätkällä.